Menü
Sezon 1

Kiss Me

Aşk, her türlü farklılığın üstesinden gelecek kadar güçlü müdür?

Hayran Sayısı401

DİZİ HAKKINDA

Taliw çok tatlı, hayat dolu bir kızdır. IQ'su 200 olan, Japonya'dan gelmiş, yakışıklı Tenten'e âşık olur. Taliw, Tenten'e karşı olan duygularıyla nasıl baş edecek? Tenten, Taliw'e bazen çok nazik ve ilgili davranırken, bazen onunla dalga geçip herkesin önünde utandırır. Peki, Taliw'in ailesinin Tenten'in ailesiyle yakın arkadaş olması şans mı? Ya Taliw'in evinin yıkılmasıyla, Tentin'in evine taşınmaları? Taliw, Tenten'i severken; Taliw'in yakın arkadaşı King ona âşık olur ve Taliw'i kazanmaya çalışır. Taliw'in ise Tenten için büyük bir rakibi var. Bu rakip Namkang, ondan uzun boylu, çok güzel ve parlak bir kızdır. Namkang, Tenten için biçilmiş kaftan gibi durmaktadır. Taliw şimdi ne yapacak?

Senarist: Wattana Weerayawattana
Yönetmen: Sarasawadee Wongsompetch
Not: Dizinin Kore versiyonun adı "Playfull Kiss", Tayvan versiyonun adı "It Started With A Kiss", Japon versiyonun adı "Itazura Na Kiss"tir.

Yayın Yılı
2015
Bölüm Sayısı
20
Kategori
Aile, Gençlik, Romantik, Okul

OYUNCULAR

Mike D\'Angelo
Mike D'Angelo
Rol: Tenten
Aom Sucharat Manaying
Aom Sucharat Manaying
Rol: Taliw
Tao Sattaphong Phiangphor
Tao Sattaphong Phiangphor
Rol: King
Suthada Jongjaiphar
Suthada Jongjaiphar
Rol: Yuyee

MÜZİK VIDEOLARI

Kiss Me - Kiss Me OST (Be My Baby) Kiss Me OST (Be My Baby)
Kiss Me - Leo Putt - Love Overflowing From My Heart Leo Putt - Love Overflowing From My Heart
Kiss Me - Kiss Me OST (I Will Love You) Kiss Me OST (I Will Love You)

OST

RESİMLER

YORUMLAR

  • Avatar

    Melissa

     

    Yaptığınız çevitimler çok iyi teşekkür ederim en sevdiğim diziler kiss me thailand dizisinin 2. Sezonu çıkarsa izlemeyi unutmayacağım

  • Avatar

    Pinarkoo

     

    İzlediğim ilk tayland dizisi. taa şubatta izlemiştim birde yazın izlemiştim. çok güzel oynuyorlar. AoMike ^_^

  • Avatar

    ..

     

    2.sezon hala çıkmadı mı (Admin Notu: Hayır.)

  • Avatar

    Cenne Kyr

     

    2. Sezon ne zaman cikar acaba??? (Admin Notu: Bilemiyoruz.)

  • Avatar

    Hasaki

     

    Hala cikmadimi tahmibi ne zaman cikar (Admin Notu: Herhangi bir bilgi olmayınca ne yazık ki tahmin etmek mümkün olmuyor.)

  • Avatar

    ardousisur

     

    AoMike.

  • Avatar

    İlayda

     

    Ben dizinin 2. sezonunu TayvanDrama sitesinde bulamadım. Yoksa hala 2. sezon çıkmadı mı? (Admin Notu: Hayır, çıkmadı.)

  • Avatar

    İlayda

     

    Diziyi heyecanla ve merakla bitirdim umarım 2. sezonu olur ve admin sana ve ekip arkadaşlarına çok teşekkür ediyorum.

  • Avatar

    Betül

     

    2. Sezon carmı yokmu onu söyleyin bari (Admin Notu: açıklama yapılmadığı için bir şey söylemem mümkün değil.)

  • Avatar

    AoMike

     

    2. sezonun neden çıkmadığıyla ilgili bir açıklama yapıldı mı

  • Avatar

    begüm

     

    ya 2.sezon 2016 çıkacak dediniz yıl oldu 2017 hala çıkmadı bari bi açıklama yapın bu nedir admin cevap verirsen sevinirim (Admin Notu: Pardon ama dizi çekilmediyse biz ne yapalım? )

  • Avatar

    Aomike

     

    Ya niye cikmadi 2.sezon beklemekten biktiik baru bi aciklama yapsinlar artik .Bu diziyi cik sewiyorum ve uzun zamndir bekliyoruz yenu sezonu ama bir turlu cikmadi lütfen herhangi bir bilgi gelirse paylasirmisiniz

  • Avatar

    mike aom

     

    ya 2.sezon ne zaman yayınlanacak ne olur cevap verin beklemekten sıkıldım yaa (Admin Notu: Biz de bilmiyoruz. )

  • Avatar

    Büşra

     

    yeni dizisini çeviricek misiniz ? (Admin Notu: Çevireceğimiz dizilerle ilgili önceden bilgi vermiyoruz. )

  • Avatar

    Melike

     

    2.sezonu çıktımı. Çıktıysa lütfen söyleyin çok merak ediyorum:) (Admin Notu: Hayır, çıksa zaten çeviririz. )

  • Avatar

    duru su

     

    offff artık çok sıkıldım bir açıklama yapsınlar ama bir açıklamada yapmaları gerekiyordu bu ne ya böyle şu andan itibaren 2.sezon çıkacak diye açıklama dahi yapsalar izlemiceğim(şu na yaptığım yorumu üzerinize alınmayın) taylanda ki kanala dır

  • Avatar

    YamapiLeoKyu

     

    Sizi çok fazla sıkıştırmak istemiyorum ama indirme linklerini ne zaman yükleyecksiniz acaba bir an önce indirip izlemek istiyorum..

  • Avatar

    Tuba Aydın

     

    2.sezon neden hala çıkmadı sonuçta mike ın diğer dizisi de bitti. (Admin Notu: Ne yazık bilgimiz yok.)

  • Avatar

    Pelin su

     

    2. Sezon ne zaman artık gelsin

  • Avatar

    Esma Aktürk Uluğ

     

    2. Sezon ne zaman çıkacak bilen varsa söyleyebilir mi? (Admin Notu: Henüz bir açıklama yok.)

  • Avatar

    Bayancikolata

     

    2.sezon cikicak mi? (Admin Notu. Henüz bir açıklama yok.)

  • Avatar

    Dilek Kösem

     

    Tesekkürler admin cevabınız için bilmiyordum çeviri isteklerinden yapicam istegimi

  • Avatar

    Dilek Kösem

     

    Selam nette xxxx diye bir tayland dizisi gördüm çok beğendim o diziyi yayınlarmısınız acaba lütfen çok memnun olurum (Admin Notu: Sitemizin "Çeviri İstekleri" kısmına yazılmayan istekler değerlendirmeye alınmamaktadır.)

  • Avatar

    Ay su

     

    Cidden artık beklemekten sıkıldım bu diziyi

  • Avatar

    Dilek

     

    Anlaşılan bu dizinin 2.sezon u olmicak ne kiss me nin Internet sayfasından nede sizin sayfanızdan açık lama yok malesefki:(:(:(

  • Avatar

    gökyüzü

     

    sonbaharda geldi ama dizimizden hala ses yok :(((( çok üsgünümmmm :'( :'(

  • Avatar

    Ceren

     

    2.sezon çok tan yayınlanmalıydı neden yayımlanmadı (Admin Notu: Bir bilgi yok.)

  • Avatar

    İrem

     

    Acaba 2.sezon ne zaman başlayacak bilgilendirirseniz sevinirim... (ADMİN NOTU: Henüz resmi bir açıklama yok. )

  • Avatar

    Yes

     

    Merhaba. Sitenzi cok begendim. Full House dizisini burdan izliyebiliyormuyuz. Tesekkürler (aDmin Notu: Hayır, yok. O dizinin çevirisi bizim standartlarımıza uyacak kadar iyi olmadığı için sitemize eklemedik. )

  • Avatar

    Şeyma

     

    2. Sezinun cikis tarihi eylul olarak verilmis ayin kaci oldugu belli oldu mu sizin herhangi bir bilginiz var mi (Admin Notu: Hayır, ne yazık ki yok.)

  • Avatar

    Yağmur ERBEK

     

    Bu dizinin 2.sezonunu merakla bekliyorum. çok severek izlediğim dizilerden bir tanesiydi. Taliw ve Tenten'e bayıldım. Full House'da da oyunculuklarına hayran kalmıştım. İple çekiyorum bir an önce başlasın 2.sezonu :)

  • Avatar

    fatmaS

     

    admin kiss me nin 2. sezonu bu sene yayınlanacak ama mike nin başka bir dizisi yayılanıyor şu an sitenizde acaba kiss me 2. sezonu daha sonra m yayınlanacak (Admin Notu: Kiss Me 2. sezonla henüz bir bilgi yok.)

  • Avatar

    tontik

     

    cidden harika bir dizi 2.sezonu iple çekiyorum bugüne kadar izlediğim hiçbir dizi bana böyle hisetirmemişdi gerçekten harika bir dizi

  • Avatar

    tontik

     

    Nedense adında kiss gecen bütün dizi ve flimlerde liseyi bitirip universiteye gecen zeka kupu erkek aptal ve sakar bi kız erkege takık olan bir suru kız ve esas kızın en basından beri peşinde olan bir erkek playful kiss dede boyle

  • Avatar

    gökyüzü

     

    Bu dizi gerçekten çok başka.. çok önceden izlememe rağmen aklıma geldikçe bölümlerine bakar yad ederim.. bence ikinci sezon mutlaka olmalı bu çift gerçekten çok yakışıyor.. Mutlaka düşünmeden izleyin derim.. :) ;)

  • Avatar

    Esmayildiz

     

    Cevaplarının için teşekkür ederim ve limonatanin dediği gibi tekrar araştırdım kiss me değilmiş Ful House dizisiymis tekrar teşekkür ederim adamın ve limonata

  • Avatar

    limonata

     

    Sayın Esmayıldız; 2014"te yayınlanan Aom&Mike dizisinin adı "Ful House" ikili orada çok sevildi devamında Kiss Me çekildi..2 sezon admininde belirttiği gibi daha çekilmedi..

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Esma, "Kiss Me" dizisizini SADECE biz çevirdik. Başka site çevirmedi, dizi 2015 de yayınlandı ve biz de yayınlandığı anda çevirdik. Dizinin 2. sezonu daha yayınlanmadı. Bunu Aom ve Mik'nin resmi sayfalarında da görebilirsiniz. İzlediğiniz videolar büyük ihtimalle ikilinin çektiği kamera arkası, ya da başka bir etkinlik videoları.

  • Avatar

    Esmayildiz

     

    Ben youtube de baktimda ikinci sezon var peki neden siz sonbaharı bekliyorsunuz acaba ten ten ve taliw geceden beri bakıyorum yani bide bisi daha soracam youtube de izlerken yayınladığı tarih 2014 yılında yazıyor ama burda 2015 bu tarih sizin siteye mi ait cevap verirseniz sevinirim tesekkurlerr

  • Avatar

    Admin

     

    Sevgili "aslı" Kiss Me 2. sezonu sonbaharda yayınlanacak. Sevgiyle kal.

  • Avatar

    aslı

     

    yeni sezon ne zaman gelicek acaba

  • Avatar

    Tuba

     

    yeni dizim :D kaç tane diziye başladı ben bilmiyorum :D ama lütfen daha fazla tayland dizisi olsun olurr mu :)

  • Avatar

    eyesmagic

     

    Mega indirme linki ekleyebilir misiniz lütfen?Diziyi arşivlemek istiyorum da lütfe

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Sevimliç, henüz pek bir bilgi yok. Sadece sonbaharda yayınlanacağı belirtiliyor o kadar. Sevgiler...

  • Avatar

    Sevimliç

     

    Kiss Me ve ikinici sezon ile ilgili dizi bilgilerini nerede bulabilirim acaba?

  • Avatar

    woozizi

     

    Dizinin indirme linkleri var mı acaba

  • Avatar

    Admin

     

    Sevgili Yağmur, Kiss Me'nin 2. sezonu, 2016 sonbaharında yayınlanacak.

  • Avatar

    Yağmur

     

    İkinci sezon ne zaman olacak

  • Avatar

    Kardelen Sudem Çelik

     

    Just You'dan sonra izlediğim en iyi dizilerden^^ Bu çifti çok sevdiğim için Full House'uda izledim. Cidden mükemmel. Şiddet ile öneriyorum ;))

  • Avatar

    Feyzaa

     

    Bu diziyle alakalı değil ama wo ai ni ai ni ai ni wo dizisini de çevirebilir misiniz acaba ? Başka bir yerde İngilizce altyazıları görmüştüm fakat 4.bölümden sonrası çevrilmemişti de ? Buraya yüklenir mi acaba ?

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Tabl, biz bir şey yapmayacağız. Aom ve Mike dizinin 2. sezonunu çekecekler. 2. sezonun 2016 sonbaharında yayınlanması planlanıyor. Sevgiler...

  • Avatar

    tAbl

     

    gerçek anlmda mı sezon yoksa bölümlerden kesinti alıp öylemi yapacaksnz. çünkü playfull kiss de 2.sezn dendi ama çekilen bölümlerden güzel yerleri kesip koymuşlardı.

  • Avatar

    Admin

     

    Kiss Me 2. sezon soran arkadaşlar... Evet, dizinin 2. sezonu olacak. 2016 sonbaharda yayınlanacak.

  • Avatar

    nurozen

     

    Dizinin ikinci sezonu olacak mi kore versiyonunda da vardi ki zaten animede olan bazı bölümler de yok dizinin finaline kadar olan sürede

  • Avatar

    uykucu

     

    admin aom ve mike nin birlikte oynadıları dizi veya film var mı? ceviriler için teşekkkür ederim :) :)

  • Avatar

    Ssssssss

     

    Admin önerdiğin bir aom yada mike dizisi varmı full house ve kiss me dısinda

  • Avatar

    Melek

     

    Olley final gelmis. Her sey icin cok tesekkurler. Emeginize saglik

  • Avatar

    kyuslu

     

    elinize sağlık.. bunca zaman laf anlamazlara laf anlatmaya çalıştınız çok yoruldunuz.. her şey için çok teşekkürler

  • Avatar

    Hanife

     

    Şu an çok mutluyum çok teşekkürler iyiki varsınız final gelmişşşş :) :)

  • Avatar

    H_azal

     

    20.bölümü bulamadim daha ingilizceden turkceye cevrilmedi finali cok merak ediyorum taliw evlnckmi tenten le berbar olup deneyecekmi yaa luften final hakkinda bilgi werirmisiniz ??

  • Avatar

    Admin

     

    KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI: Arkadaşlar, çeviri durumunu biliyoruz. Sizden daha iyi takip ettiğimizi zaten söyledik. Sürekli mesaj atıp gözümüze sokmanıza gerek yok. Takdir edersiniz ki çeviri yapmak, videoya basmak ve yayınlamak zaman alıyor. Elimizde tek tuş yok, basıp 1 saniyede çevrilmiş video bize vermiyor. Lütfen biraz sabredip bekleyin. Bize mesaj atmanız işimizi kolaylaştırmıyor. 18 bölümdür diziyi çok hızlı zaten çevirip verdik. Yeter artık arkadaşlar, bize akıl vermeyin! Size defalarca dedik. Bu kadar istenen bir diziyi elbette çevirip vereceğiz. Ama tekrarlıyoruz: Elimizde sihirli değnek yok! Çevirmeni de adminleri de biraz rahat bırakın! Bakın sat kaç (gece 3.12), hâla ayaktayız, uğraşıyoruz. Yeter artık bu kadar yüklenmeyin!!!

  • Avatar

    juniel jang

     

    çevirisiz nereden izleniyor?????

  • Avatar

    yourangel

     

    bende dayanamadım ve yeniden izlemeye başladım. bu ikiliye bayılıyorum ^^ ;) Mike yeni bi projeye başladı sanırım sosyal medya hesabından görmüştüm. umarım kiss me 2 den önce Aom ile bişeyler yaparlar. ahh umut etmesi bizden ne yapalım :)

  • Avatar

    Tuğba Varol

     

    Ben dayanamadim cevirisiz diziyi bitirdim. Ama en azindan guzel bitti bunu anladim :D cevirisi gelince netlesicek :D cok sabirsiz dizi takipcilerimiz olsa da sabriniz ve ugrasiniz icin tesekkurler admin :)

  • Avatar

    Yasemin Özyürek

     

    BENCE 20 BÖLÜMLÜK OLMASIN YA UZAZIN GERÇEKTEN ÇOKKK SÜPER

  • Avatar

    busra

     

    Arkadaslar ben de cok ceviri zamani sorardim ama artik akillandim Lütfen siz de Adminleri yormayalim lutfen onlar ing altyazisi gelince belirttikleri gun icerisinde veriyolar lutfen adminleri sıkmayalım Ben de i wanna sup tari bekliyorum ama sabrediyorum bekliyorum ADMINLER EMEĜINIZE SAĜLIK

  • Avatar

    Seher Yıldırak

     

    18. bölümü izlemeyi bekliyorum ^^

  • Avatar

    Aomm

     

    18. Bolumu sabirsizlikla bekliyoruz

  • Avatar

    Sssssss

     

    Admin bence siz haklısınız yani 1 çevirinin ne zaman çıkacağını bilemezsiniz benimde bir sitem var herkes aynı soruyu soruyor allah bize sabır versin

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Junghyoin, bu konuda bir bilgimiz yok. Sevgiler...

  • Avatar

    junghyoin

     

    ozel bolumler olucak mi ? bu konuda bilginiz var mi ?

  • Avatar

    Admin

     

    GENEL AÇIKLAMA: Bundan sonra çeviri zamanı ve günü soran hiçbir soruya, hiçbir şekilde cevap verilmeyecektir. Biz cevap verdikçe sormaya devam ediyorsunuz arkadaşlar, bu kadar da olmaz. Takvimimizde günlerimiz belli. Belli olmayanların da sayfalarında durumu açıklanmış durumda. Bizi yıldırdınız. Artık yeter!

  • Avatar

    Melike Türk

     

    Okudum tekrar sormak istediğim rahatsız ettiysem özür dilerim

  • Avatar

    Merve

     

    Allah sabır versin size yeni bölüm gelene kadar yoruma mı kapatsanız napsanız üşenmeden cevap da veriyorsunuz her birine valla helal olsun peygamber sabrı varmış sizde kendimi tutamadım takdir etmek istedim severek takipteyiz kolay gelsin emekleriniz için de çok teşekkürler

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Saykın, herhâlde şaka ediyorsunuz. İngilizce çevirinin ne zaman geleceğini bilmediğimizi söylüyoruz. Size nasıl zaman verelim? Ne falcıyız ne de müneccim. İngilizce çeviri yapanları da kişisel olarak tanımıyoruz. Bunları defalarca yazdık, anlattık. Belki bu akşam çevirirler belki 5 ay sonra. Biz ne bilelim, size nasıl zaman verelim? İnsanların beynini okuma yeteneğini henüz kazanamadık. Ama bu sorular yüzünden ona da başlayacağız galiba!

  • Avatar

    saykın

     

    18. bolum ne zamn gelecek sadece zaman verın sıze bısey demıorum

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Melike, sayfada aşağı doğru bakarsan bu konuda defalarca yaptığımız açıklamaları okuyabilirsin. Sevgiler...

  • Avatar

    AlwaysAnAhjumma

     

    Hayırlısıyla şu dizi bitse de adminler de bi ohhh dese.Valla bana bile çeviri sorularını gördükçe gına geldi,adminleri düşünemiyorum.Kaç kere belirttildi,hala ısrarla soruluyor yahu. Bi rahat verin, bi huzur verin adamlara da işlerini yapsınlar ya.Yeter valla. Sevgili adminlerim,inanın sizin için çok üzülüyorum ve lütfen bu gibi kendilerini bilmezler yüzünden bizi çevirisiz bırakmayın. Burada sizleri beklemesini bilen insanlar da var,bunu unutmayın lütfen ve her şey için tekrar teşekkürler.

  • Avatar

    melike türk

     

    Acaba 18.bölümün ingilizcesi çıktımı ve 18. Bölüm ne zaman çıkıcak

  • Avatar

    minho

     

    ceviri için tesekkurler

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Emine, son 3 bölümün İngilizce çevirisi henüz yapılmadığı için biz de çeviremedik. İngilizce çeviri yapıldığında biz de çevirip ekleyeceğiz. Ama İngilizce çeviriyi biz yapmadığımız ve yapanları da kişisel olarak tanımadığımız için zaman vermemiz mümkün değil. Sevgiler...

  • Avatar

    Emine Sıkık

     

    Son 3 bölüm neden yok

  • Avatar

    cnbluee

     

    arkadaşlar bu ite harika en erken diziler hep buraya gelir lütfen adminleri baskı altına sokmayın

  • Avatar

    Admin

     

    KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI: Arkadaşlar tekrarlıyoruz. Bu sitede İngilizce var şu sitede var şeklinde mesajlar almaya devam ediyoruz. Lütfen altyazı var dediğiniz sitelerdeki videoları izleyiniz, altyazı gerçekten var mı? Bize bu tip mesaj atmadan önce iyice kontrol ediniz. Sanki altyazı var da çevirmiyoruz gibi bizi zan altında bırakmayınız. Daha önce de belirttik. Bu kadar istek alan bir diziyi İngilizce altyazı olsa çevirmeyecek kadar deli değiliz. Üstelik çevirmeyip neden sizlere cevap yazmakla uğraşalım. Gerçekten bizi bezdirdiniz artık... Lütfen yeter...

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Lee, dizi Tayland'da pazartesi-salı yayınlanıyor. Sevgiler...

  • Avatar

    Lee

     

    Taylandda Bölümler hangi günler yayınlanıyor biri söyleyebilir mi acaba ?

  • Avatar

    Lee

     

    Merhaba. Mike saçlarını kesislik için kestirdiyse hep öylemi kalacak acaba ? Yani lütfen bilgilendirir misiniz eğer biliyorsanız? Ayrıca 17 ve 18. Bölüm çevirileri ne zaman gelir facebookum yok burdan yazmak zorunda kaldım. Teşekkür ederim simdiden:)

  • Avatar

    Elif Güneş

     

    17 ve 18. bölüm dailymotion da var ama sanırım vikide ingilizce alt yazıya çeviren de sorun çıkmış :( Umarım Hallederler

  • Avatar

    melisa ak

     

    Yhaa 17. Bölüm yok mu çeviri için de Teşekkürler

  • Avatar

    yourangel

     

    Site tasarımı çok güzel olmuş. böyle emek vermeniz ne kadar hoş. umarım daima ziyaret edelim sitelerden olur ( ki şimdiden bi sürü dizi çevirdiniz ve hala çevirmeye devam ediyorsunuz. helal olsun )

  • Avatar

    limonata

     

    Adminim cevap yazdığınız için teşekkür ederim, teknik ekibe kolay gelsin diyorum. Sevgiler:)

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Limonata, üye olan arkadaşlarımızın yorumlarında değişiklik yapabilmeleri için gerekli çalışmayı teknik ekip yapacak. Önerine teşekkür ederiz. Sevgiler...

  • Avatar

    yourangel

     

    Daha 17.bölüm yeni yayınlandı. Dizinin Tayvanda yayınlanma günlerini bilip ona göre çeviri bekleyelim lütfen

  • Avatar

    limonata

     

    Tayland yapımı dizimizi Tayvan diye yazmışım;) yazdığımız yorumu düzeltme imkanı olabilirmi acaba? bazen yanlış bir harf bile konuyu değiştiriyor..

  • Avatar

    limonata

     

    17. bölüm yanılmıyorsam Tayvan"da bile yayınlanmadı. Sonrasında nete düşecek, ingilizce altyazı gelecek, çevirmen arkadaş çevirecek, çeviri bitince eklenecek, zaman verilmesi bu nedenle mümkün değil, lütfen bekleyiniz..

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Gizem, 17. bölüm bugün Tayland'da yeni yayınlandı. Dizinin İngilizce çevirisi çıkar çıkmaz biz de zaten Türkçeye çeviriyoruz. Sevgiler...

  • Avatar

    Gizem

     

    Ya 17.bölüm ne zamana gelecek? Valla ben çok beğendim ve çeviri şekliniz çok güzel bu diziye hayran oldum. 17. bölüm ne zmana geir?

  • Avatar

    melike esra

     

    yhaa 16.bölüm nerde bulurum 15e kadar var

  • Avatar

    ZDFGDSG

     

    şimdi neden bölümlerin geç geldiğini anladım.geçen gün tepki göstermiştim. fakat şuan beklemek en doğrusu bence. arkadaşlar sabırlı olmamız gerek admini ve çevirmenleri yoruyoruz. bir çok dizi var ve çevriliyor şuan lüften biraz sabır.

  • Avatar

    Admin

     

    KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI: Arkadaşlar tekrarlıyoruz. İngilizce çeviri var mesajı atan arkadaşlar, sözümüz sizlere. Baktığınız yerin çeviri yüzdesine bakınız. Viki'de 13. bölüm çevirisi %86'da 14. bölüm ise %1'dedir. Başka yere bakıyorsanız yine videoların başındaki çevirinin yüzdesini okuyunuz. Sürekli İngilizce çeviri var neden çevirmiyorsunuz diye bizleri suçlayıcı mesajlar atmayınız! 13 ve 14. bölümlerin İngilizce çevirileri tamamlanmadı! Her zaman söylüyoruz, biz sizlerden daha iyi bakıyoruz ve İngilizce çeviri çıkar çıkmaz çeviriyoruz!

  • Avatar

    Admin

     

    UYARI: KISS ME 13. BÖLÜM İNGİLİZCE ÇEVİRİ DAHA ÇIKMADI! Arkadaşlar yine başladık. Viki'de çeviri var çevirin mesajlarına yine başladınız. Viki'de İngilizce çeviri şu anda daha %36'da. Sizlere defalarca dedik ki Viki'de çeviri var çevirin mesajını yazarken yüzdesine bakın. Zaten bu mesajları neden yazdığınızı da hâlâ çözemedik. Çeviri %100 olur olmaz Türkçeye hemen çeviriyoruz. Kısacası daha 13. bölüm çevirisi Viki'de bitmiş değil, %36'da!

  • Avatar

    nisa

     

    admın 13.bölüm ıngılızce wiki.com da yayınlanmıs bır an once yayınlarsın degıl mı :) tesekkurler admın emeklerıne saglıkkk :))

  • Avatar

    Elif Güneş

     

    çok sevimliler saç rengi yakışmış =) Emeğiinize sağlık

  • Avatar

    Melek

     

    Cok tesekkurler admin ceviri icin. Diyer bolumleri dort gozle beklemekteyim ;-)

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Nzh, ikisinin birlikte oynadığı başka dizi yok. Oyuncu sayfalarına bakarsan ayrı ayrı oynadıkları diğer dizileri görebilirsin. Sevgiyle kal...

  • Avatar

    Nzh

     

    Hayırlı geceler acaba bu ikisinin oynadığı başka dizileri biliyor musunuz (full house ) hariç :)

  • Avatar

    hanaeu28

     

    Bu dizi icin siteye uye oldum ama bu gidisle dizi bitse bile bu siteden cikamam ellerinize saglik

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba İlknur, lütfen bu konuda Facebook sayfamıza mesaj at. Sevgiyle kal...

  • Avatar

    iLk'Nur Temiz

     

    admin çevirmenlik için başvuru yapabiliyor muyuz

  • Avatar

    Melek

     

    Tamam cok sagol cevaplarin icin admin. Iki merak etdiyim soruya cevap buldum sayende. Tesekkurler...

  • Avatar

    Admin

     

    Sevgili Melek, Aom ve Mike gerçek hayatta sevgili değiller, iyi arkadaşlar...

  • Avatar

    Melek

     

    Cok sagol admin. Bunu cok merak ediyordum. Cevapladigin icin cok tesekkurler. Ve birde Aom & Mike gercek hayatda da mi sevgililer? Bunuda cevaplarsan cok sevinirim. Sende sevgiyle kal :-) iyi grceler...

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Melek. Dizinin çekimleri çok önce tamamlanmıştı. Mike saçlarını keşişlik yapmak için yeni kestirdi. Sevgiyle kal...

  • Avatar

    Melek

     

    Sadece bir seyi cok merak ediyorum...Mikenin saclarini? Yaklasik iki hafta kadardir belkide. Kesis olmak icin basini kel yaptilar. Ama burda saclari uzun ve sari. Instagram fotolarinda bakiyorum da simdiki hali kel. Ama bu dizide saclari super. Aceba basindaki perukmu...yoksa kel olmadan oncemi cekildi bu dizi simdi yayinlaniyor. Hoc anlamadim. Kafam cok karisik. Bilen varsa yazsin lutven cok sevinirim cunku cok merak ediyorum...

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Nuray, herhâlde sayfada yazan açıklama gözünden kaçtı, okusan böyle bir yorum yazmazdın sanırım. Lütfen yapılan açıklamayı oku.

  • Avatar

    Nuray Koca

     

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne zaman gelicek buu hani pazartesi salıydı salıyı gecti ama gelmedi en heyecanlı yerleri

  • Avatar

    nzh

     

    süper bir dizi diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum :)

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Ecem, tüm dünyada Uzak Doğu dizileri İngilizce çeviri üzerinden yapılıyor. Çinceden, Koreceden ya da Taycadan direkt çeviri yapılmıyor. Biz de zaten Çince ya da Tayca bilmiyoruz. Bu yüzden İngilizce bekliyoruz.. Sevgiyle kal...

  • Avatar

    ecem

     

    neden ingilizce çevriyi bekliyosun

  • Avatar

    Elif

     

    Admin biz çeviri soranlari okumaktan bıktık siz cevap vermekten bikmadiniz gerçekten sabriniz için teşekür ederiz

  • Avatar

    Gizem01

     

    Sabirsizlikla beliyoruz Cok iyi ve hizli ceviriyorsunuz Bu sayfadan cok memnunum

  • Avatar

    yeliz

     

    askin admin diye okumuşum teşekkürler tamda senin dediğini arıyordum beni anladın :)

  • Avatar

    yeliz

     

    :) o üç çizgi gözümden kaçmış :) evet tamda onu arıyordum iyi oldu teşekkürler admin sitenizi izlemeye devam edicem tayvan dizileride kore dizileri gibi ilgi alanım içerisinde :)

  • Avatar

    askin

     

    Yeliz tayvan drama yazılı olan yerdeki üç tane çizgi olan yeri tıklarsanız orda dizi arşivi var admin o dizi takviminin dışındaki dizileri soruyor ben öyle anladim

  • Avatar

    sena

     

    off kiss me gibi güzel bi dizi daha görmedim ben ya cok tatlılar bide ilerliyen bölümlerde mike sacını siyah yapıyo galiba

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Yeliz. Sitemizde yukarıdaki dizi takviminde yer almayan diziler zaten tamamlanmış dizilerdir. (Diamond Lover, Kiss Me ve Love Flight takvimde yoktur, çevirileri devam etmektedir. İngilizce çeviri gelince çevirileri yapılmaktadır.) Yani dizileri arşivlememiiz gerektirecek bir durum yok. Sevgiyle kal...

  • Avatar

    yeliz

     

    admin siteyi şöyle bir inceledimde dizi arşivi göremedim başlıkta geçen diziler hariç başka tayvan dizileri yokmu yani çevrisi tamamlanmış diziler siteyi beğendim başka dizileride burdan izlemek isterim :)

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba Ayşen. Bu konuda daha önce yaptığımız açıklamalar Sayfanın altında duruyor sanırım görmedin. Tekrar yazıyorum: -KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI(TEKRAR)- Sevgili izleyicilerimiz, biliyoruz ki dizi ile ilgili çok heyecanlısınız ve çeviri bekliyorsunuz. Ancak çeviriyi yapabilmemiz için İngilizce çeviri çıkmalı. İngilizce çeviri çıkmazsa bizim elimizden bir şey gelmez. İngilizce çeviriyi biz yapmıyoruz, yapanları bekliyoruz. Onların da ne zaman çevireceğini bilmiyoruz. Haliyle çeviriyi ne zaman vereceğimizi söylememiz mümkün değil. Bu yüzden rica ediyoruz, çeviri zamanı sormayınız. Zaten çok çabuk size ulaştıracağız. TayvanDrama Yönetimi

  • Avatar

    Ayşen kara

     

    Dizi hangi gün yayınlanıyor ??

  • Avatar

    yeliz

     

    herhalde yarın öbür gün eklenir çok hızlısınız gerçekten bu diziyi ağız tadıyla izletiyorsunuz hiç gecikme olmadan çok hoş ve cici bir dizi izlemye kesinlikle değer sizede çok teşekkürler güzel bir site.

  • Avatar

    Admin

     

    Bu konuda daha yaptığımız açıklamayı tekrar yazıyorum: -KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI(TEKRAR)- Sevgili izleyicilerimiz, biliyoruz ki dizi ile ilgili çok heyecanlısınız ve çeviri bekliyorsunuz. Ancak çeviriyi yapabilmemiz için İngilizce çeviri çıkmalı. İngilizce çeviri çıkmazsa bizim elimizden bir şey gelmez. İngilizce çeviriyi biz yapmıyoruz, yapanları bekliyoruz. Onların da ne zaman çevireceğini bilmiyoruz. Haliyle çeviriyi ne zaman vereceğimizi söylememiz mümkün değil. Bu yüzden rica ediyoruz, çeviri zamanı sormayınız. Zaten çok çabuk size ulaştıracağız. TayvanDrama Yönetimi

  • Avatar

    Bluekuş Merve

     

    yeni bölümler kaç gün arayla geliyor acaba?

  • Avatar

    Merve Kdtku

     

    Harika ya !!! 1 günde 6 bölüm bitirdim çok şekerler çeviri arkadaşlara sonsuz teşekkürler ☺️☺️

  • Avatar

    Admin

     

    Merhaba goddgirl. Kiss Me hakkında daha önce yaptığımız açıklamayı tekrar yazıyorum: -KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI(TEKRAR)- Sevgili izleyicilerimiz, biliyoruz ki dizi ile ilgili çok heyecanlısınız ve çeviri bekliyorsunuz. Ancak çeviriyi yapabilmemiz için İngilizce çeviri çıkmalı. İngilizce çeviri çıkmazsa bizim elimizden bir şey gelmez. İngilizce çeviriyi biz yapmıyoruz, yapanları bekliyoruz. Onların da ne zaman çevireceğini bilmiyoruz. Haliyle çeviriyi ne zaman vereceğimizi söylememiz mümkün değil. Bu yüzden rica ediyoruz, çeviri zamanı sormayınız. Zaten çok çabuk size ulaştıracağız. TayvanDrama Yönetimi

  • Avatar

    goddgirl

     

    ne kadar zamanla yayımlıyosunuz **

  • Avatar

    Gizem01

     

    Cok tesekür ederim: )

  • Avatar

    Yourangel

     

    ^^ sayenizde çok cici bi diziyi keyifle izliyoruz bide her hafta iki bölüm daha ne olsun :) Elleriniz dert görmesin Çoğu kişinin yorumu okurken bana daralma geliyor Siz adminlere bol sabır dilerim Yazılan iki satırı okumaya üşenip hala ayrı yorumları yapanlara pes diyorum ! Lütfen daha anlayışlı olalım Diziyi geç izleyip ölen kimse yok o yüzden bu kadar hevesli olmayın Bi kaç gun dizi için beklemek zor olmasa gerek yani. Bide üstüne ceviri yapan insanlara neler söyleniyor çok ayıp. O zaman beklemeyin direkt orjinal izleyin çoğu siteden ^^

  • Avatar

    admin

     

    -KISS ME ÇEVİRİ AÇIKLAMASI(TEKRAR)- Sevgili izleyicilerimiz, biliyoruz ki dizi ile ilgili çok heyecanlısınız ve çeviri bekliyorsunuz. Ancak çeviriyi yapabilmemiz için İngilizce çeviri çıkmalı. İngilizce çeviri çıkmazsa bizim elimizden bir şey gelmez. İngilizce çeviriyi biz yapmıyoruz, yapanları bekliyoruz. Onların da ne zaman çevireceğini bilmiyoruz. Haliyle çeviriyi ne zaman vereceğimizi söylememiz mümkün değil. Bu yüzden rica ediyoruz, çeviri zamanı sormayınız. Zaten çok çabuk size ulaştıracağız.

  • Avatar

    acabaa

     

    ya acaba 4.bölüm çeviri gelecekmi ??

  • Avatar

    dangelo

     

    Cidden çeviri beklemek çok zor oluyo Mike ve aom bi arada olunca cidden zor her gün çeviriye bakıyorum geldimi diye ve çeviridiğiniz için cidden teşekkürler^^

  • Avatar

    dilek

     

    Gına geldi be! Oturun bekleyin. Burada verilmeyen çeviri gördünüz mü? Sözlerini hep tutular dediklerini yaptılar. İng çıkınca yayınlarlar. Hakkaten çok sabırlılar, ben kudurdum burda sizden.

  • Avatar

    Seval

     

    Vikiye ben de bakıyorum, orda da yok İngilizce. Boşuna konulup durmayın, isanlar emek harcıyor boşuna üstlerine gidiyorsunuz.

  • Avatar

    Gülseren

     

    Arkadaşlar, İngilizce çeviri yok diyorlar. Ne yapmaya çalışıyorsunuz ben anlamadım. Baktım bende her yere gerçekten yok. Artık sorup durmayın be, ben de kafayı yiyorum burda. Yapcaklar işte gelince.

  • Avatar

    admin

     

    Sevgili Büşra, biz açıklama yapmaktan sıkıldık siz sormaktan sıkılmadınız. Tekrarlıyorum, İNGİLİZCE ÇEVİRİ ÇIKMADI. İngilizce olmadan kafamıza göre mi çeviri yapalım? Biz de bekliyoruz İngilizce çevirinin gelmesini.

  • Avatar

    büşra61

     

    ya bi çeviri yapmak bu kadarmı zor Allah aşkına :(

  • Avatar

    admin

     

    Sevgili Gizem, sayfaya dikkatli bakarsan İngilizce çeviriyi daha yapmadıklarını göreceksin. Ne 3. bölümü ne de 4. bölümü daha çevirmediler! Bahsettiğin siteyi ve daha birçok başka siteyi biz zaten takip ediyoruz.

  • Avatar

    Gizem01

     

    Bn ingilizce cevirisini gördün burda bakavilirsiniz yani: Kiss Me Thai episode 3 englisch yazin viki diye bir sayfa da var, tsk okadar israr etiyim icin özür dilerim: (

  • Avatar

    Admin

     

    KISS MI ÇEVİRİ AÇIKLAMASI(TEKRAR): Sevgili izleyicilerimiz, daha önce de belirttiğimiz gibi diziyi çevirebilmemiz için İngilizce çeviri çıkmalı. İngilizce çeviri çıkmayan bir diziyi çevirmemiz mümkün değil. 3. ve 4. bölümün daha İngilizce çevirisi çıkmadı!!! Zaten çeviri çıkınca hemen yayınladığımızı defalarca belirttik. Lütfen sürekli diziyi yayınlayın diye mesajlar atmayınız. İlginize teşekkür ederiz.

  • Avatar

    Gizem 01

     

    Lütfen biran önce 3 ve 4 bölümü yayinlayin: ((((

  • Avatar

    büşraa61

     

    ya admin lütfen yeni bölüm gelince yorum yaparmısınız

  • Avatar

    büşraa

     

    lütfen 3 ve 4 de çıksın atlyazıyla bugün izlemem lazım

  • Avatar

    mike

     

    yine çok güzel bir bölümdü 3. bölümü merakla bekliyorum

  • Avatar

    Sassygirls

     

    Hemen cevap verdiğiniz için teşekkürler. Kolay gelsin. :D

  • Avatar

    Admin

     

    Sevgili "Saaygirl" dizi ülkesi Tayland'a haftada iki bölüm olarak yayınlanıyor. Yani güncel bir dizi. Gün vermiyoruz. İngilizce'si gelince çevirisi yapılacak. Sevgiyle kal.

  • Avatar

    Sassygirl

     

    Mrhb . Çeviri ne sıklıkla yapılıyor. Bilgi alabilir miyim? Diziye yazdığınız yazı sayesinde buldum. Artık buradan izleyeceğim. Bir de bu dizi haftada bir bölüm mü yayınlanıyor?

YENİ YORUM

info@tayvandrama.com