Menü
Sezon 1

Miss In Kiss

Senden tamamen farklı da olsa kalbe söz geçmez

Hayran Sayısı15

DİZİ HAKKINDA

Xiang Qin (Esther Wu) babasıyla beraber kendi halinde yaşayan bir kızdır. Okulun dâhisi Jiang Zhi Shu (Dino Lee) tarafından kötü biçimde reddedilir. Hani bütün kötülükler üst üste gelir ya bazen. Bu acı olayın ardından evleri depremde zarar görür ve evlerinden olurlar. Babasının eski bir arkadaşının evine sığınırlar. O evde Xiang Qin'i bir sürpriz beklemektedir. Ve artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır...

Yayın Yılı
2016
Kanal
LINE TV
Bölüm Sayısı
39
Kategori
Gençlik, Romantik, Okul

OYUNCULAR

Dino Lee
Dino Lee
Rol: Jiang Zhi Su
Esther Wu
Esther Wu
Rol: Xiang Yue Qin
Gong Yi Teng
Gong Yi Teng
Rol: Jin Zhi Zhu

RESİMLER

YORUMLAR

  • Avatar

    korecan

     

    admin mıss in kıss 3 güne çikarılsın persembe sadece 1 dizi var (Admin Notu: Valla sizleri anlamak mümkün değil 3 yapsak dört dersiniz. Arkadaşlar, biraz da olana teşekkür edin ve kendinizi çevirmenlerin yerine koyyun. Defalarca söyledik onlar da insan, robot değil. Lütfen ama.)

  • Avatar

    kyuhyun

     

    Lutfen haftada 2 bolum olsun Teşekkürler (Admin Notu: Dizi 2 bölüm oldu zaten, takvime bakın.)

  • Avatar

    Admin

     

    -DUYURU- "Miss In Kiss" salı-çarşamba olarak iki güne çıkartılmıştır.

  • Avatar

    ha-neul

     

    Haftada 2 bölüm olsun ne olur olmazsa da bu dizi 24 Ocakta bitecek çok uzun yaa.. her bölüm 20-23 dk sürüyor bunu bi düşünseniz? Bizler finali nasıl bekleyebiliriz? Lütfen bizden sabırlı olmamız gerektiğini söylemeyin.. Princess Hours Tai yeni gelmiş olsa bile hızlı çevirisine bakarsanız bu diziyi de hızlı çevirebilirsiniz üstelik iki dizi de versiyon.. okuduğunuz için teşekkürler ^_^ (Admin Notu: Her dizinin çevirmeni farklı biliyorsunuz. Biz hiçbir çevirmenimize bu diziyi 2 bölüm çevirin ya da şunu şöyle yapın demiyoruz, diyemeyiz. Bu iş gönül işi. Vaktini ne kadar ayırabileceğini çevirmen arkadaşlarımız karar verebilir. Çevirmen arkadaşımız için uygunsa 2 bölüme çıkar değilse çıkmaz. İlerleyen zamanlarda bakacağız. Princess Hours'da şu anda iki arkadaşımız çeviri yapıyor, o yüzden hızlı gelmesi çok normal. )

  • Avatar

    hayall ett

     

    Haftada iki bölüm olsun admin

  • Avatar

    seyfullahçelik

     

    kim hyun joong nin playful kiss dizisi mükemmeldi. bakalım bu dizinin oyuncuları nasıl bu versiyonu bizlere yansıtacak merakla bekliyorum

  • Avatar

    Shisui

     

    Playful kiss in izlediğim en iyi serisi tayland versiyonuydu bakalım bu versiyonu nasıl olacak

  • Avatar

    Yasemin Ocak

     

    Itazura na kiss animesinden sonra ünlü oldu bu konu gerçekten her versiyonu çok güzeldi bu versiyonunu da merakla bekliyorum :)

  • Avatar

    berfin

     

    aynen playful kiss @Becausemybias

  • Avatar

    Becausemybias

     

    Playful Kiss'in Tayvan versiyonu mu bu dizi? Konusu tamamen aynı çünkü . Biri aydınlatırsa sevinirim :D

  • Avatar

    hatice

     

    vaay daha önce görmştüm dizin gelemsin bekliyordum geldi sonuda az daha kalıp kriz geçriyordum :D tüm veriyonların izledim şimdi bu var umarım güzeldir ve nasıl bölümlerin bklerim allah bilriri bnde toparım öyle izlerim :D

  • Avatar

    Haslet

     

    Teşekkürler

  • Avatar

    Admin

     

    Yeni dizimiz çarşamba günü başlıyor...

YENİ YORUM

info@tayvandrama.com