Menü
Sezon 1 3. Bölüm Sibtis, Prikkang'a adım atmaya çalışırken araya üçüncü kişiler girer.
Tayland Dizileri - U-Prince Series: Part 1: The Handsome Cowboy - 3. Bölüm
Sibtis, Prikkang'a adım atmaya çalışırken araya üçüncü kişiler girer.
Hayran Sayısı196

DİZİ HAKKINDA

Sibtis çok yakışıklı hangi kıza kafayı taksa elde eden bir playboydur. Bir gün bir gece kulubünde Prikkang'la karşılaşır. Onu da kolay lokma zanneder ama baltayı taşa vurmuştur, Prikkang öyle kolay kolay teslim olmayacaktır. Ancak tesadüf eseri iki gencin babası çok yakın arkadaştırlar.

Babası Prikkang'ı çiftliğe göndermeye karar verir ve şansa bakın ki çiftlikte ona yardımcı olacak kişi Sibtis'tir! Acaba bu iki inatçı keçiden hangisi sonunda galip gelecek? Yoksa sonunda aşk mı kazanacak?

Not: Bu seri 12 farklı diziden oluşacaktır.

Yayın Yılı
2016
Kanal
GMM
Bölüm Sayısı
8
Kategori
Gençlik, Romantik

OYUNCULAR

Push Puttichai Kasetsin
Push Puttichai Kasetsin
Rol: Sibtis
Esther Supreeleela
Esther Supreeleela
Rol: Prikkang
Baan Kanut Rojanai
Baan Kanut Rojanai
Rol: Key
Jirakit Thawornwong
Jirakit Thawornwong
Rol: Hawk

YORUMLAR

  • Avatar

    IŞIL

     

    Hayatımda izlediğim en güzel 3. tayvan türünden dizi

  • Avatar

    Fatmanurbilen

     

    bu bölüm çabuk mu bitti ne yaçeviri için teşekkürler

  • Avatar

    Ayyildiz

     

    of çok tatlı bölümdü

  • Avatar

    sena

     

    sibtis prikkang a "ufacık kesik bebekler gibi ağlama" deyince aklıma roy leh sanae rai de elini kesmesi ve prikkang dan beter ağlaması geldi :)

  • Avatar

    Songül Bağsız

     

    GERÇEKTEN BAZEN HAYAT NE KADAR ÜSTÜNE GELİRSE GELSİN YASLANACAĞIN Bİ OMUZ VARSA EN BÜYÜK KALKAN ODUR.. <3 BU ARADA İKİZLERDEN HED ÇOK SEVİMLİ YA :) İKİZ DİYROUM ÇÜNKÜ İKİZ GİBİLER.. :D ÇEVİRİ İÇİN KOCAAAAAMAN TEŞEKKÜRLER :)

  • Avatar

    bir fan

     

    U-Prince-Series in en çok sevdiğim dizisi The Handsome Cowboy Diyerlerini beyenmedim ama başroller de bunda bana bir etki yarattı başroller çok iyi olduğu için özelikle putchai ve esther çok yakışıyor puer tur diye bir dizi var bilenler bilir başroller aynı dediğim gibi başroller yakaışıklı ve güzel olmalı yoksa izlemiyorum putchai çok yakışıklı ester de çok güzel bu diziyi izlmeme hiçbirşey engel olamadı sizede tavsiye ederim.

  • Avatar

    DaRa

     

    @LALA bu dzi tayvan dizi degil ki bu oyuncular çinli değiller taylar Taylandlılar

  • Avatar

    LALA

     

    çiko , son dönemde tayvan dizilerinin geneli seri şekilde yeni trend gibi bişey zaten bu diziyide çizgi diziden uyarlamışlar bildiğim kadarıyla. 8 bölüm bitmesinin sebebine gelince; 12 seri şeklinde yani aynı okula giden 12 erkeğin her ayrı fakültenin en populerlerinin ask hikayelerini işliyorlar. handsome cowboy da 8. bölümde aşkları net sonuca bağlanıyor ve yeni serinin yeni populer olan kişinin hikayesine geçiyorlar. seri olarak çok uzun dizi bölümleri de uzun tutarlarsa sıkıcı olur tayvanda birsürü yayınlanan başka seriler var obur turlu bayardı. şunu sölemeden geçemicem şu ana kadar 3. seri çekiliyor ama çekilenler arasında en güzeli bu seri bence diğerlerini hiç beğenmedim.

  • Avatar

    Çiko

     

    Bu dizi 8 bolummu sonra bitiyo başka oyuncularla devam ediyo oyleyse sacma yani niye kisa suriyo bu diziler acaba boyle

  • Avatar

    hacer demir

     

    Dizi çok güzel ve 12 seriden oluşucak kısmı da şöle hani uhly duckling serisi gibi olacak bu dizinşn adı u prince series the handsome cowboy ya diğer dizinşn adı u prince series bla bla bla gibş anlatabilmişimdir umarım teşekkürler.☺☺

  • Avatar

    Admin

     

    HATIRLATMA: Çevirdiğimiz dizilerin yayınlandığı günleri ana sayfamızın sağındaki rengarenk "Dizi Çeviri Takvimi"ne bakarak öğrenebilirsiniz.

  • Avatar

    Tolgauçar gökkuşağı

     

    Dizinin yeni bölümlerini nezaman yayınlayacaksınız birde evet 12 bölümden derken anlayamadık

  • Avatar

    sena dkjfkd

     

    çokk tatlılarr yaa :( kıskandım sorry :(

  • Avatar

    gökyüzü

     

    bu seri 12 farklı diziden oluşacaktır derken.. anlayamadım ://

  • Avatar

    edibe

     

    çok güzeldi tşk :=) bir dahaki bölüm bomba gibi :D

  • Avatar

    Aleyna

     

    Admin oyuncular kısmına Key'i de ekler misiniz? Ya da adı ne onu söyleseniz de olur.

  • Avatar

    feyza

     

    cok duraksıyo sizdede öyle oluyomu

  • Avatar

    Hjxjdjd

     

    Süperdiiiii ay nasıl sarıldı pushum ya o kız yerine ben olacaktımm

  • Avatar

    kdrelf

     

    cevirileriniz için cok teşekkür ederim tayvan drama.bu dizi bir harika. insan bir çırpıda izlemek istiyor..umarımm haftada bir kaç bölüm yayaınlandığını görürüm.. fiytingg :))

  • Avatar

    Ayça Yaylalı

     

    İlk izleyen benim heralde bu dizinin hastasıyım bayılıyorum bu diziye push çok yakışıklı bütün filmlerini izledim bu filmin çıkmasını her gün sabırsızlıkla bekliyorum tayvan dramanın ellerine sağlık çok teşekkür ediyorum :))

  • Avatar

    edibe

     

    ay tşk

YENİ YORUM

info@tayvandrama.com