Menü
Sezon 1 8. Bölüm (Final) Prikkang, Sibtis'i affedecek mi?
Tayland Dizileri - U-Prince Series: Part 1: The Handsome Cowboy - 8. Bölüm (Final)
Prikkang, Sibtis'i affedecek mi?
Hayran Sayısı205

DİZİ HAKKINDA

Sibtis çok yakışıklı hangi kıza kafayı taksa elde eden bir playboydur. Bir gün bir gece kulubünde Prikkang'la karşılaşır. Onu da kolay lokma zanneder ama baltayı taşa vurmuştur, Prikkang öyle kolay kolay teslim olmayacaktır. Ancak tesadüf eseri iki gencin babası çok yakın arkadaştırlar.

Babası Prikkang'ı çiftliğe göndermeye karar verir ve şansa bakın ki çiftlikte ona yardımcı olacak kişi Sibtis'tir! Acaba bu iki inatçı keçiden hangisi sonunda galip gelecek? Yoksa sonunda aşk mı kazanacak?

Not: Bu seri 12 farklı diziden oluşacaktır.

Yayın Yılı
2016
Kanal
GMM
Bölüm Sayısı
8
Kategori
Gençlik, Romantik

OYUNCULAR

Push Puttichai Kasetsin
Push Puttichai Kasetsin
Rol: Sibtis
Esther Supreeleela
Esther Supreeleela
Rol: Prikkang
Baan Kanut Rojanai
Baan Kanut Rojanai
Rol: Key
Jirakit Thawornwong
Jirakit Thawornwong
Rol: Hawk

YORUMLAR

  • Avatar

    gizlihayran

     

    bu güzel dizinin dahasını isterdik... ama on numara beş yıldız

  • Avatar

    Melek

     

    12farkli diziden yazıyor bu 12 dizinin adı nedir??? (Admin Notu: Tayland dizileri menüsünde hepsini görebilirsiniz, diziler çevrildi.)

  • Avatar

    gülsüm

     

    son iyi bitti ama sibtis madem o kadar özledin neden sevgili olup beni aldattı diye sormalıydı bence

  • Avatar

    Aley

     

    İlk öncelikle diziye sonda aşık oldum ilk bölümden beri oğlana küfürler saydıra saydıra izlerken o vurulma anından sonra gerçekten sevdiğini anladım ben en çok serinin bu sezonunu beğendim ama süperdi cidden :)) <3

  • Avatar

    Syhn

     

    Bu dizinin devamı varmi? Bide çok güzel bi dizi ilk kes gerçek hayata bu kadar yakın bi dizi gördüm yani böyle mimikleri ile falan çok doğal bi diziydi

  • Avatar

    Fatmanurbilen

     

    finali çok güzel diğer seriye devam çeviri için teşekkürler sibtis çok tatlı ya ve key ile kızın arkadaşı oğlanın yemekteki sahneden sonra kay gay gibi algı yaratıp son sahnede dondurma yiyen kızın çıkması iyi oldu yazık key de

  • Avatar

    Ayşenur

     

    Harika bir diziydi. Bayılarak izledim. Sibtis çok yakışıklı biri. Tabi bir sürü şey yaptı. Bunlar affedilir mi tartışılır ama aşk varsa işte o zaman yapılan hatalar çoğu zaman canını acıtsa da ondan vazgeçemez çünkü aşk budur. Bu ikiliyi sevdim.

  • Avatar

    Deliiii

     

    Harikaaaaa

  • Avatar

    Deliiii

     

    Harikaaaaa

  • Avatar

    hazal

     

    güzel bir diziydi

  • Avatar

    Ayyildiz

     

    harikaydı dizi ya

  • Avatar

    eda

     

    gerçekten çok güzel bir dizi insanlara çok şey katabilir ...

  • Avatar

    Ngaoasoke

     

    Tayland dizilerinde, erkeklerin her fırsatta kızlara 'abazalık' etmesi sıkıyor artık. Ayrıca adam çocukluk aşkına bile neler etti. Çevirenlerin eline emeğine sağlık ama Tayvan dizileri daha izlenilesi geliyor bana, tabi zevk meselesi

  • Avatar

    Kevvel ♡♡

     

    Harikaydi youtubeda klip falan yapmislardi direk dikkatimi cekti ve izledim . Geeeçekten birbirini sven ve unutmayan iki insan varsa er yada gec kavusurlar. Umarim bana da ole olur . Prikkangi kendime benzettim .:)) son olarak seni cooook seviyorummm VELIMmmmmmm ♡♡♡

  • Avatar

    belinay

     

    sey sanırım bizim türkiye ile koredeki altatma algısı aynı değil bizim türkiyede o kişi kesinlikle bitmiştir ama orda ...bilmyorum dizi çok güzeldi bu arada ben eğer koreli bu kız olsaydım bende aynısını yapardım (bu arada herkes benle aynı düşncede olmayabilir ama ben türkiyenin bu huyundan gayet memnunum)

  • Avatar

    Songül Bağsız

     

    İLK SERİMİ BİTİRDİM.. DİZİDE PUSH'UN SİBTİS KARAKTERİNE UYUZ OLSAM DA ADAM İYİ OYUNCU. BAŞROL KIZINDA OYUNCULUĞUNU BEĞENDİM. MİMİKLERİ GICIK GICIK HAREKETLERİ FALAN ÇOK SEVİMLİYDİ.. :) SİBTİS'İN DÜŞÜNCE TARZI AYNEN BİZİM TOPLUMUN DÜŞÜNCE TARZI. 'ERKEK YAPAR, KADIN YAPAMAZ!!' TMM BAZI KONULARDA HAK VERDİĞİM KISIMLAR OLDU. KADIN ERKEK HİÇ BİR ZAMAN EŞİT DEĞİL. HAK-HUKUK HARİÇ.. AMA EŞİT DEĞİL DEMEK ERKEĞİN KAFASINA GÖRE DAVRANACAĞI ANLAMINA GELMİYOR. SİBTİS ASLINDA SADECE 'YAKIŞIKLILIĞINA' GÜVENEREK O ŞEKİL DAVRANIYORDU. AMA NE OLDUUU?? AŞK ONU ALT ETTİ.. :) ONUN DIŞINDA KEY'E ÇOK ÜZÜLDÜM. 2.OĞLAN :( SİBTİS'İN ARKADAŞ GRUBUNDAN HAWK'I BEĞENDİM. ONCA UÇARI DÜŞÜNEN İNSANLARIN İÇİNDE SAĞLAM DÜŞÜNENLERE İHTİYACIMIZ VARDI.. DİĞER MANYAK KIZ DA AYRI Bİ ALEMDİ.. ONUN O HAL DE OLMASI TAMAMEN SİBTİS'İN SUÇUYDU.. EN ÇOK BEĞENDİĞİM HED PED İKİLİSİYDİ.. :) KISACASI HARİKA Bİ DİZİYDİ. PUSH' YAKIŞAN Bİ DİZİYDİ, HER NE KADAR KIZSAM DA..:)

  • Avatar

    umay

     

    adamım PUSH sana da dizilerine de ayılıyorum <3 <3 <3 karakterin hakkını sonuna kadar vermiş... Erkeklerin ne olduğunu, zaaflarını çok iyi bir şekilde ortaya koydular...

  • Avatar

    esra esra

     

    yaa herşeyi anladım da şu cholly top mu gey mi yoksa travesti mi onu anlamadım yaa

  • Avatar

    YamapiLeoKyu

     

    Henüz diziyi izlemedim ama yorumları okudum.şimdiye kadar pushun hiç bi dizisini beğenmediğim olmadı. Bunuda çok begeneceğimi düşünüyorum. pusha bi arkadaş iyi oyuncu değil demiş ben aksini düşünüyorum tanıyıp bildigim en iyi oyuncu

  • Avatar

    ceren ceren

     

    Dünya yakışıklısı bile olsa kişiliği bozuksa göze çirkin gözüktüğü bu dizi de birkez daha görülüyor.Push hayranıydım bu dizide biran bile gözüme güzel görükmedi. Diğer dizilerinde iyi kişilikliyi oynadığı için çok tatlı gözükürdü. Umarım Push u bi daha böyle rollerde oynatmazlar.

  • Avatar

    AlwaysAnAhjumma

     

    Emeği geçen herkesin ellerine sağlık, çok güzeldi.Darısı The Gentle Vet'in başına...

  • Avatar

    mislina

     

    Key ve Alice beni daha heyecanlandırdı be jkxjfdbldfşhş

  • Avatar

    Phantom_Hilal

     

    İkisi çok tatlılardı. Ama o çocuğun yaptığı onca şeyden sonra affetmek ne bilem saçma yani. Seride ki diğer diziyi merak ettim, hadi bakalım. Çevirmenin ellerine sağlık

  • Avatar

    sena dkjfkd

     

    Bu dizinin devamında yine push başka bi konu üstünde oynayacak mı yoksa yeni oyuncular mı olcak ?

  • Avatar

    hulush

     

    şükür bitti.sibtis karakterınden nefret ettim.kızın hayatını kurtardıktan sonra barışmak için ısrarcı olduğunda bile çok sevimsiz ıtıcıydı hali tavrı.yakışıklı olsada hiç iyi oyuncu değil bence hep aynı mımıklerı hareketlerı bakışları.

  • Avatar

    Defne A.

     

    Peki yeni dizinin adı ne?(Admn Notu: U Prince Series: The Gentle Vet)

  • Avatar

    Ünzile Hemedoğlu

     

    Saçma oldu bence 8 bölüm olması hoşama gitmedi...

  • Avatar

    Zeynep Yılmaz

     

    Neden bu kadar çabuk final oluyo

  • Avatar

    syliva

     

    final çok güzeldi keşke devam etse aynı oyuncularla bu arada pazartesi gününe yeni dizi eklenecekmi (Admin Notu: Evet, serinin çevirisi devam edecek.)

  • Avatar

    Tuğçe Demirci

     

    Ve final izliyorum hemen çok sevdim ztn klasik bir push dizisi. Çerezlik bir dizi izleyecek derseniz tahşiye edebilirim....

  • Avatar

    gökçe çayır

     

    çok güzeldi teşekkürler tayvandrama ve birşey sormak istiyorum u prince series gentle vet dizisidemi pazartesi günleri yayınlanacak (Admin Notu: Evet, aynı günde devam edecek.)

  • Avatar

    sena dkjfkd

     

    Nedense finalde pek mutlu olamadım. Açıkçası tatmin etmedi beni. çünkü Sibtis in yaptıkları çok ağırdı ve o yaptıklarından dolayı ben olsam hiç şans vermezdim. Neyse bir dizinin daha sonuna geldik, Emeğinize sağlık TD çevirmen ekibi ...

  • Avatar

    İLKE

     

    diğer serilerde gelecekmi (Admin Notu: Evet, yayınlanacak.)

  • Avatar

    Sude Nur Turan

     

    Filmin diğer serilerini koyucakmısınız? (Admin Not: Evet, yayınlayacağız)

YENİ YORUM

info@tayvandrama.com