Menü

ASYARAZZİ'DEN HABERLER

İnternet Kullanıcıları Girls' Generation'dan Taeyeon'un 1 Numaralı Mükemmel İdol Olduğunu Kabul Ediyor

Girls' Generation'dan Seohyun Zor Zamanlarında Hayran Mektuplarını Okuduğunu Söyledi

Hayranlar, Red Velvet’ten Irene’nin Her Gün Nasıl Bu Kadar Güzel Görünebildiğini Merak Ediyor

On Yılın En Çok Satan En İyi 20 Kız Grubu Albümleri

Sezon 1 27. Bölüm Bei Wei Wei, Xiao Nai'nin ailesiyle tanışır
Çin Dizileri - Love O2O - 27. Bölüm
Bei Wei Wei, Xiao Nai'nin ailesiyle tanışır

DİZİ HAKKINDA

Bir erkeği ilk görüşte bir kadına aşık eden şey nedir? Dış görünüşü mü? Aurası mı? Yoksa parası mı? HAYIR, kampüsün yakışıklısı ve oyun uzmanı Xiao Nai’in ilk görüşte Bei Wei Wei’ye aşık olmasının nedeni onun bulunmaz güzelliği değil, klavyenin üzerinde bir kuş misali süzülen uzun ince parmaklarıydı. Çok mu garip? Xiao Nai için bu hiç de garip değil. Bir diğer oyun ustası olan Bei Wei Wei kendini online oyunları kazanmaya o kadar kaptırmıştı ki Aşk Tanrısı Eros’un oklarının oynadığı oyunlardan geleceğini aklının ucundan bile geçirmiyordu. Xiao Nai hem gerçek hayatta hem de oyunlarda sürekli bu güzelin kalbini çalmaya çalışacaktı.

Yönetmen: Lin Yu Fen

(Bu dizi, Gu Man’ın romanından uyarlanmıştır.)

Yayın Yılı
2016
Kanal
JSTV
Bölüm Sayısı
30
Kategori
Fantastik, Romantik

OYUNCULAR

Yang Yang
Yang Yang
Rol: Xiao Nai
Zheng Shuang
Zheng Shuang
Rol: Bei Wei Wei
Zhang Bin Bin
Zhang Bin Bin
Rol: KO
Bai Yu
Bai Yu
Rol: Cao Guang

YORUMLAR

  • Avatar

    Aysima100

     

    o nasıl bir tuvalet hahaha

  • Avatar

    yangyanglove191

     

    Bu ne lan kızlarla erkekler tuvaleti aynı mı? jsangdvdjnjd

  • Avatar

    İlayda Kandıran

     

    Bu diziyi çok sevdim keşke hiç bitmese

  • Avatar

    Damla Çangır

     

    yaa pislik o kadar günlerini gün etsinler hatta sende günlerini haftaalrını harcamana rağmen nasıl söylersen diğer şirkete fsgbvhjdsg hiç kavgasız gayette güzel oluyo bir insanı seviyosan akıllıca her güççük hatada ayrılmamalısın diğer dizelerde kızlar mal mal triplere filan giriyo bence böyle daha iyii <33333

  • Avatar

    Goncakoredelisi

     

    Hiçkavgasızda güzel olmuyor ya bir kavga ediniz bir zahmet bi küsün ya dizi çok yapmacık gibi ama nedense bıraktım yine başladım izlemeye tayvan darama yani admin yeni çin dizileri gelmiyecek mi ? (Admin Notu: Çeviri geleceği zaman açıklamalarını zaten yapıyoruz. Önceden bilgi vermiyoruz. )

  • Avatar

    Hongbinlee

     

    Aayyyy dizi super youtube den izledim ama alt yazili izleyince cok degisik geldi

  • Avatar

    N_ hongbin

     

    Bolumleri dailymotion da yapsaniz digerlerin de cok sorun yasiyorum

  • Avatar

    Seda Dirlik

     

    Bay Güzellik o apaçi saçlarına ölürüm :)

  • Avatar

    cemre_korecan_Got7

     

    oleyy be son iki bölüm bu dizi hiç bitmesin isterdim yaa :((

  • Avatar

    zeynepw

     

    Bu diziyi başrol kız yüzünden izlemeyi bıraktım, yoksa Yang Yang çok iyiydi...

  • Avatar

    koreci

     

    yaşasın ya sonunda yeni bölüm çok mutluyum

  • Avatar

    Yang yang hayrani

     

    İlk yorum benden ya o kadar ozlemisim ki sizi Allahim hemen izlicem bi haftadir yayinlanmasini bekliyorum sabirsizlikla cok mutluyum su an

  • Avatar

    Dizi delisi

     

    Teşekkürler şimdi açıldı

  • Avatar

    Idal Akbaş

     

    Yeni bölüm yehhu

YENİ YORUM

Çeviri zamanı soran yorumlarınız yayınlanmayacaktır. Ana sayfadaki takvime bakınız.
info@tayvandrama.com