Menü
Sezon 1 19. Bölüm Ye Hua savaşa girer ama hiçbir şey planladığı gitmez!
Çin Dizileri - Three Lives Three Worlds, Ten Miles of Peach Blossom - 19. Bölüm
Ye Hua savaşa girer ama hiçbir şey planladığı gitmez!
Hayran Sayısı35

DOWNLOAD LİNKLERİ

DİZİ HAKKINDA

Gök Diyarı'ndaki Tanrıça Bai Qian'in hikâyesi. Bai Qian, ilk hayatında Mo Yuan'ın öğrencisidir. Trajik bir olay yüzünden, Mo Yuan’ın ruhu parçalanır. 70.000 yıl sonra Bai Qian, Hayalet Lordu'nu mühürlemeye çalışırken, ona her şeyi unutturan ve Ölümlü Diyar’a sürükleyen bir büyünün etkisine girer. Güçsüz bir şekilde, ikinci hayatını Ölümlü Diyar'da Su Su olarak geçirirken âşık olup sonunda evleneceği Ye Hua ile tanışır. Ancak aşkları trajik bir biçimde son bulur. Uzun yıllar sonra, bu iki talihsiz âşık tanrı hallerindeyken karşılaşırlar ama Bai Qian geri dönüp üçüncü hayatına başlamadan önce Ye Hua ile olan anılarını unutmak ister. Bai Qian'dan 90.000 yıl küçük olan Veliaht Prens Ye Hua, Bai Qian'i sevebilmek için ikinci şansı yakalar.

Yayın Yılı
2017
Kanal
Dragon TV, Zhejiang TV
Bölüm Sayısı
58
Kategori
Fantastik, Romantik

OYUNCULAR

Yang Mi
Yang Mi
Rol: Bai Qian / Su Su / Si Yin
Mark Chao
Mark Chao
Rol: Ye Hua / Zhao Ge / Mo Yuan
Dilraba Dilmurat
Dilraba Dilmurat
Rol: Feng Jiu
Gao Wei Guang
Gao Wei Guang
Rol: Dong Hua
Zhang Bin Bin
Zhang Bin Bin
Rol: Li Jing
Zhu Xu Dan
Zhu Xu Dan
Rol: Xuan Nu
Huang Meng Ying
Huang Meng Ying
Rol: Su Jin
Yu Meng Long
Yu Meng Long
Rol: Bai Zhen

YORUMLAR

  • Avatar

    duk

     

    su velihat prensin yüzünden bizim kız acı cekiyor .hiç sevmiyorum su velihat prensi.büyün tutmasın hiç bir zaman velihat prens , siyah dragon dönuşemiyesin siyah mamba yılanı olasın.zeusun şimşekleri çarpsın seni velihat prens.

  • Avatar

    Nuray

     

    Yaaa işlerin kötü gideceğini tahmin etmiştim :( Si Yin guzumu salak kızlar nasıl yere fırlattılar sinir oldum üstelik bide hamile gram acıma yok şu gök diyarında keşke Si Yin duvarı geçip çıkmasaydı herşey karışmaya başladı işler nasıl çözülecek merak ediyorum ısrarla Sin Yin'in hafızası yerine gelsin istiyorum yada ailesi görsün yoksa artıkk çıldırıcam :D

  • Avatar

    duk

     

    adin arkadaşlar ve cevirmen arkadaşlar emeğinize sağlık çok teşşekürler.

  • Avatar

    duk

     

    olaylar , olaylar işler çok karıştı.velihat prens küçük emrah gibi oldu.

  • Avatar

    Mine

     

    Of ya bu kızın hafızası ne zaman yerine gelecek yeğeni bile sesini tanımadı. Merakla bekliyorum.

  • Avatar

    tohve

     

    Gül hanım bia qian her şeyı unutunca ye huoayla yeniden evlenirmi ? (Admin Notu: Bir kere daha yazmıştınız sorunuzu onaylamadım. Şimdi onaylıyorum ama cevap yazılsa da onaylamayacağım. Arkadaşlar, dizide daha olmamış önemli olaylarla ilgili spolilor ne isteyiniz ne de veriniz. Diziyi izleyen başka insanlara lütfen saygı gösterelim. Herkes sizin öğrenmek istediğiniz bu bilgiyi öğrenmek istemeyebilir.)

  • Avatar

    Nerissa

     

    oo yeni bölüm gelmiş çeviren ve ekleyen arkadaşların ellerine sağlık her hafta merakla takipteyiz :D

YENİ YORUM

info@tayvandrama.com