Menü

ASYARAZZİ'DEN HABERLER

Pon Nawasch ve Bua Nalinthip Birbirleri Hakkında Röportaj Verdiler

Girls' Generation'dan YoonA'nın COSMO ile Röportajı

Girls' Generation'dan Taeyeon'un, Tanaka Hisakatsu ile Röportajı

Mick Thongraya'nın Yeni Dizisi Belli Oldu

Sezon 1 13. Bölüm Xiao Xi çok üzgündür
Çin Dizileri - A Love So Beautiful - 13. Bölüm
Xiao Xi çok üzgündür

DİZİ HAKKINDA

Dizide aynı zamanda komşu olan iki okul arkadaşı Chen Xiao ve Jiang Chen’in hikâyesi anlatılıyor. Xiao Xi, pek ders çalışmayan ama resme yeteneği olan neşeli bir kızdır. Yüksek notları ve yakışıklılığı ile çok popüler olan çocukluk arkadaşı Jiang Chen’e olan hayranlığını da fazlasıyla dışavurmaktadır. Xiao Xi için her şeyi yapmaya hazır olan havalı yüzme takımı üyesi Wu Bo Song ile Xiao Xi’nin en iyi arkadaşı olan okulun en güzel kızı Lin Jing Xiao ile beraber yetişkinliğe adım atarken hayatları ve aşkları nasıl olacak?

Yayın Yılı
2017
Kanal
QQLive
Bölüm Sayısı
23
Kategori
Gençlik, Romantik, Okul

OYUNCULAR

Hu Yi Tian
Hu Yi Tian
Rol: Jiang Chen
Shen Yue
Shen Yue
Rol: Chen Xiao Xi

YORUMLAR

  • Avatar

    junsuinaaki

     

    ee canım bozarlar işte böyle adamı ikinci izleyişim her izleyişimde kıl oluyorum sana kızın ilk bölüm dediği gibi o senin peşinden koşarken sen onu bekliyorsun asla boş değilsin ama sırf aptal triplerin yüzünden kıza adım atmıyorsun kız sana az bile yapıyor 2. çocuk en masum karakter ama napalım kız seni sevmiş bir kere

  • Avatar

    zeru

     

    ufff 2. erkekle olmasını bi tek ben mi iztiyom yaa 2. erkek o kadar düsünceli nazık talı minnos olmasına ragmen jiang cheni neden secer bi insan ya mal kız!!!!!

  • Avatar

    Eyzun0

     

    SPOİ İÇEREBİLİR!!! 02:43 Köpek desem güzelim hayvanlara hakaret olur, incinirler. Şu mel'un kız gene Jiang Chen'in yanına oturmuş! 02:46 Ah yavrum nasıl ağlıyor ya.. 03:06 Konu dışında ama dizinin başından beri dikkatimi çok çekiyordu, bizim minnak Xiao Xi'nin kirpikleri bir asyalıya göre çok uzun değil mi sizce de? Dümdüz ve upuzun. 05:03 Kızın seni sevdiği konusunda çok küstahsın ve asla bitmeyecek zannediyorsun. İçin içini yiyor bir yandan da ama bir mesaj bile atamıyorsun. Nedir seni geri çeken Allah aşkına Jiang Chen? Kızın tamamen elinden kayıp gittiğini mi görmek istiyorsun illa? 14:52 Jiang Chen Allah seni bildiği gibi yapsın emi! 15:46 Hocalar şok :D 19:41 Geri zekalı. Kız hakkında, kızın kendisini neden sevdiği hakkında o kadar hiç bir şey bilmiyor ki, yarım akıllı Lu Yang'tan, küçük kardeşine yazılmış aşk mektubundan bile medet umuyor. 21:49 Yapma şunu işte!!! 23:01 Kraal koy tepkini şöyle işte be 23:21 Midem bir kasıldı, bir kasıldı Jiang Chen var ya, yağlarım nasıl eriyor öf bir bilsen :D 35:00 Bu Çinliler ne saçma insanlar be! Kız birine aşık olacak olur, devlet problemi haline gelir, okuldan atılma sebebidir. Kız kopya çeker, depresyon başlangıcı vardır, devlet meselesi haline gelir, okuldan atılma sebebidir. Nasılsa bizde adam bol, sudan bahaneler ile öğrenciyi okuldan şutlayalım da yenilerine yer açılsın gözüyle bakıyorlar olaylara galiba. Ya da Komünist düzenin bir getirisi bu ziyadesiyle anlayışsızlık, hoşgörüsüzlük ve peşin hüküm hali herhalde. Bunun başka bir açıklaması olamaz. 36:57 Bu düşme cidden çok yapmacık değil miydi? Hayır dizi içinden değil, dışından soruyorum, yönetmen bu nasıl düşmek? Bunu nasıl kabul ettin sen? Tch hey Allahım. 40:07 Ah yavrucak, yine kıyamamış be yırtıp atmaya..

  • Avatar

    lena

     

    yermişiz... lanet olsun ne çabuk yumuşadın ya saf bu kız

  • Avatar

    lena

     

    yahu altı üstü eh diye düştü ne kadar büyüttü yok bacağı kırıldı yer miyiz bunları yiğidim jdkdjdk hem açmasana kızın bacağını çat diye belki uygun değil aaa

  • Avatar

    lena

     

    oha ya ne kadar endişelendiler depresyon başlangıcı için ben yıllardır depresyondayım + sosyal fobi var kimsenin de umrunda olmadı

  • Avatar

    lena

     

    ay ben de yoruldum artık bence de yapma bir şey o kendi gelir gelecekse yeter yani, bu çocuk kızın peşinden koşmasından zevk duyuyor bence hareketlere bak ya bir de o sürekli yanına gelen kıza gösterdiği ilgilinin yarısını göstermedi onu sevene yazıklar olsun madem bu kadar meraklısın peşinden koşturmaya, "varsa" duygularını gizlemeye o zaman böyle izleyeceksin.Çok sinir ediyorsun beni kızı mutlu etmediğin sürece sen de kudur .Nasıl hissettiriyormuş sürekli başkasıyla görmek? İkinci çocuk seni seviyorum kendini bozmadığın sürece her zaman favorim olarak kalacaksın.

  • Avatar

    Notertük

     

    Emeğinize sağlık muhakkak kendi sorunlarınız problemleriniz uğraşlarınız vardır ama aksatmadan özenerek dizilere çeviri yapıyorsunuz çok teşekkürler

  • Avatar

    Eda Özgül

     

    SPOİ İÇERMEKTEDİR! Ay ne güzel bir bölümdü. :) Oğlanın daha çok çekmesini isityorum madem bu kadar hevesli duygularını saklamaya o zaman çeksin. :D Çeviri için teşekkürler.

  • Avatar

    Mor

     

    Hey uzun bu cektiklerin az bile daha kız sana kök sokturecek haklı olarak az mı çektirdin o tatlı kıza kardeşin bile farkında ne kadar tatlı ve sevimli oldugunu:)) yüzücü çocuğa üzülüyorum çok fedakar çok düşünceli sevilmeyi hakeden o ama yine de uzunu destekliyorum çünkü sevgi aşk haketmekle olmuyor dizi baslarkenki şarkının sözlerinde ifade ettiği gibi gözlerini,kirpiklerini, buz gibi gururunu seviyorum ,gamzelerini,dudaklarını,gülüşünü seviyorum.... sevmek için sebep gerekmez kız uzunu sevmiş bir kere ;)

  • Avatar

    Maydanoz

     

    İkinci erkeğe acıyorum.:(

  • Avatar

    TokyoBae

     

    Başlarda kötü gibi gitse de sonu EFSANEydi Çeviri için teşekkürler

  • Avatar

    meri

     

    Seviyorum sizi tayvandrama ekibi.

  • Avatar

    elif

     

    çok güzel bir bölümdü. severek izledim. çeviri için çok sağolun.

  • Avatar

    Bunny

     

    Xiao Xiii noldu gıı niye üzüldün bakem sen? Thanks for the sub <3 Zevkle izleyeceğim ~ ̄▽ ̄~

  • Avatar

    Ç drama

     

    Çok güzel bi bölümdü emeğinize sağlık Tayvan drama<3

  • Avatar

    Maydanoz

     

    Çeviri için teşekkürler

YENİ YORUM

Çeviri zamanı soran yorumlarınız yayınlanmayacaktır. Ana sayfadaki takvime bakınız.
info@tayvandrama.com