Menü

ASYARAZZİ'DEN HABERLER

Pon Nawasch Çin Dergisi TongThai'ye Röportaj Verdi

Bang Yong Guk "Hikikomori"nin MV'sini Yayınladı

Park Ji Hoon Sosyal Medyada Daha Etkin Olacak

EXO Suho'ya Ödül

Sezon 1 1. Bölüm Mo Lian Cheng ve Tan Er karşılaşır
Çin Dizileri - The Eternal Love 2 - 1. Bölüm
Mo Lian Cheng ve Tan Er karşılaşır

DİZİ HAKKINDA

Mo Lian Cheng, Qu Xiao Tan ile bir kez daha karşılaşır. Bu sefer Qu Xia Tan, henüz Mo Lian Cheng'ı tanışmamıştır ve gelecekteki kaderinden bihaberdir. Mo Lian Cheng her şeyi hatırlar ve Qu Xia Tan'ın onu tanımamasının acısını çekiyordur. Sessizce Qu Xiao Tan'ı sevmeye devam eder ve en büyük hedefi onu kendine tekrar âşık edebilmektir.
1. Sezonu İzlemek İçin Tıklayınız

Yayın Yılı
2018
Kanal
QQLive
Bölüm Sayısı
30
Kategori
Fantastik, Romantik, Tarihi

OYUNCULAR

Xing Zhao Lin
Xing Zhao Lin
Rol: Mo Lian Cheng
Liang Jie
Liang Jie
Rol: Qu Xiao Tan / Qu Tan
Richards Wang
Richards Wang
Rol: Mo Yi Huai
Chen You Wei
Chen You Wei
Rol: Liu Shang

YORUMLAR

  • Avatar

    Oznur

     

    Demek 3. Sezonda olacak ooo super... 2 sezon ilk bolumu cok guzeldi gercekten cheng in hallerine bayildim ya

  • Avatar

    umay

     

    8. prensi de kadına olan aşkınıda çok seviyorum yaa <3 <3 <3 ilk sezonda ölen oyuncular dirilmiş artı yenilerde gelmiş, yine süper bir sezon beni bekliyor, her türlü xing zhao lin i izlerim, bayılıyorum ona <3 <3 <3

  • Avatar

    Ben

     

    ♥️♥️♥️kalp

  • Avatar

    Tuğçe

     

    çeviri için epey bekledim orijinal dilde olması izleyeceğimiz anlamına gelmiyor. sizin çevirinizi bekledim ve beklediğime değdi. teşekkürler Tayvan Drama ekibi emeğinize sağlık :)

  • Avatar

    ozelll

     

    yaaaa cok guzl ikinvi sezon bayildim ya tsk tayvan drama seviyorummmm siziiiiiiiiiiii cokkkkkkkkkkkkkkkk

  • Avatar

    Mermaid

     

    Dizi aşırı saçma gelse de izletiyor kendini. Garip... Adam bir yılda benden iyi uyum sağlamış günümüze.

  • Avatar

    Züleyha

     

    Bide ben erkek hatırlamıyo kız hatırlıyo zannetmiştim şaşırdım youtube öyle gördüm ona da şaşırdım daha iyi olmuş ama böylesi bide 3 sezon da da nolcak ki konusu çok merek ettim 3 sezona kadar uzatılcak vaybe ne diziymiş =)=)=)

  • Avatar

    Züleyha

     

    Çok teşekkürler citten çok şaşırdım ben ilk çevrili bilyodum sonradan gördüm meyer çevrilmemiş daha çok vardır çevrilmesine diyodum ama görünce çok mutlu oldum ceviren arkadaşımızdan Allah razı olsun =)=)=) zaten ben biri bitirmedim az kaldı bitireyeseye 2 sezonun bölümleri çogalır benden iyisi yok =)=)=)=)

  • Avatar

    essl22

     

    rapid olarak yüklemenizi istememin sebebi yurtta kaldığım için internet çok yavaş olduğundan idm yle indiriyorum. Diğer video türlerinde kalite düşük iniyor. Ayrıca mega da kullanamıyorum ip adresim için inme doldu. (Admin Notu: Sanırım anlatamadım. Bakın, Rapid'de videolar artık çıkmıyor. Site saçma sapan yerlere yönlendiriyor. Yani yüklense bile videoya ualaşamazsınız. O yüzden artık Rapid'e yüklenmeyecek. Başka alternatiflerden de indirebilirsiniz. Onları deneyin.)

  • Avatar

    Ruveyda

     

    İlk sezonu da severek izlemiştim 2.sezonu çok daha güzel olacak gibi duruyor.İzleme şansı sağladığınız için çok teşekkürler

  • Avatar

    limonata

     

    Merakla beklediğim biricik dizim gelmiş, ellerine, emeklerine sağlık Dilara:) bu arada Eternal Love 3 2019'da çekilecekmiş, yani dizimiz burada bitmiyor;))

  • Avatar

    Hilal

     

    Ya şu an nasıl mutlu oldum anlatamam. Çok da güzel bir bölümdü. Cheng Cheng'i çok özlemişim. Çevirmene çok teşekkür ediyorum.

  • Avatar

    essl22

     

    rapid olarak da yükleyebilir misiniz? (Admin Notu: Artık rapid koymayacağız. Saçma sapan yerlere yönlendiriyor. Başka izleme seçeneklerini tercih ediniz.)

  • Avatar

    Su

     

    Helal olsun arkadaşlar. Başarılarınızın devamını diliyorum

  • Avatar

    ohaa

     

    ciddenn bu kadaar cok sevinmeeem siz harikasiniz yaa cok mutlu oldum cevirmenleri seviyoruuum cok saolun

  • Avatar

    Jiminiser

     

    Efsane bir 2.sezon bizi bekliyor 1.sezonu hatim etmiş biri olarak bu sezonun mükemmel olacağına inanıyorum çevirenlerin emeğine sağlık

  • Avatar

    Handan ince

     

    Güzel bolum anlaşılan ikinci sezonuda keyifle izleyeceğim.emeginize saglik

  • Avatar

    Nur

     

    çokkk teşekkürler harikasınız. gerçekten çok sevindim

  • Avatar

    Yunhee

     

    Çoooooook teşekkürler

  • Avatar

    Nerissa

     

    çok teşekkürler :)

  • Avatar

    Gülseren açıkgöz

     

    Çok teşekkürederim arkadaşlar çok mutlu oldumm sizi seviyorum

  • Avatar

    Feride Baruthan

     

    Dizi süpermiş

  • Avatar
    Çevirmen

    KaiRam

     

    Dizinin ilk sezonunu çok severek izlemiştim, bu sezonunu da heyecanla bekliyordum. Çevirmenimizin ellerine sağlık:)

  • Avatar

    Helin

     

    Coook tesekur ederim . Gorur gormek mutlu oldum. COK sagol

  • Avatar

    Şilan Altıntaş

     

    Çok teşekkür ederiz çok güzel di ve kendinizi pek yormayin sinavlar var sizler sınava çalışın

  • Avatar

    Hasan Cali

     

    Dedemi görsem bu kadar sevinmezdim herhal de bölüm süper di çeviri için teşekkürler

YENİ YORUM

Çeviri zamanı soran yorumlarınız yayınlanmayacaktır. Ana sayfadaki takvime bakınız.
info@tayvandrama.com