Menü
Sezon 1 15. Bölüm Kiew ve Peat evlenir
Tayland Dizileri - Tra Barb See Chompoo - 15. Bölüm
Kiew ve Peat evlenir

DİZİ HAKKINDA

Patsakorn, gergin bir evde büyümüştür. Annesi ve babasının arasında ne sıcaklık ne de sevgi vardır. Annesine hayrandır ama babasını alt edecek tüm fırsatları da değerlendirir. Annesinin ölümünden de onu sorumlu tutmaktadır. Patsakorn, üniversitenin ilk yılında herkesten çok farklı olan hayata olumlu bakan Kansadan ile tanışır. Bu sırada Kansadan’ın annesi kansere yakalanır. Kansadan’a babasının yakın arkadaşı olarak tanıtılan Patsakorn’un babası Nai, annesinin tedavi masraflarını karşılamak ister. Daha sonra Nai Kansadan ve annesini, oğlu Patsakorn’a söylemeden eve getirir. Tabii ki Patsakorn deliye döner ve Kansadan ile annesinin hayatını cehenneme dönüştürmeye karar verir. Bir süre sonra Kansadan’ın annesi ölür. Kansadan, Patsakorn annesine kötü davrandığı için ölümünün hızlandığını düşünür ve onu suçlar. Patsakorn ise babasının annesine göstermediği ilgiyi bu kadına göstermesinden çok rahatsız olur ve evi terk eder. Okuluna Seul’de devam eder. Kansadan üvey babasını mutlu etmek için oğlunu geri getirmeye Seul’e gider. İkisi orada âşık olurlar. Kansadan geri dönerken evinde onun yerini almayacağına söz verir ve 4 sene sonra mezun olunca görüşeceklerini söyler. Ancak Patsakorn mezun olduğu gün babasının Kansadan’ı evlat edindiğini öğrenir. İntikam almak için geri gelir ve listedeki ilk kişi Kangsadan’dır.

Yayın Yılı
2018
Kanal
Channel 3
Bölüm Sayısı
24
Kategori
Dram, Romantik

OYUNCULAR

Pon Nawasch Phupantachsee
Pon Nawasch Phupantachsee
Rol: Patsakorn / "Peat"
Bua Nalinthip Sakulongumpai
Bua Nalinthip Sakulongumpai
Rol: Kangsadan / "Kiew"

YORUMLAR

  • Avatar

    asdfg

     

    Peat tam bir ikizler burcu olduğunu kanıtladı dengesiz herif

  • Avatar

    Oryantalist

     

    Ölülerinin arkasından budizme göre tören yapıyorlar ama nikahlarını hristiyan gibi kıyıyorlar var mı açıklaması olan biri anlatsın neden??

  • Avatar

    Duygu

     

    Yakışıklı ama şerefsiz

  • Avatar

    Duygu

     

    Peat tam hercaideki miran

  • Avatar

    Hilall

     

    Peat ne salak bi adamsın sen ya bi tutturmuş intikam diye dizideki tüm kötü karakterler senin yanında iyi kalır valla

  • Avatar

    Camdankalp

     

    En üzüldüğüm bölüm:( peat kel kalırsın inşalalh);))))

  • Avatar

    Songül Bağsız

     

    Ve bence kriss annesinin teklifini kabul edip peat ve chaya ya karşı kiewin yaninda dursun. Peatde kiskancliktan ölsün. Ayy çok sinirlendim ona ya.. chaya ya kiziyirdum ya yok arkadas suc salak peatte. Kuza unut vericek sonra zavalli kriss obu toparlicak.. chaya onu sevmediğini bile bile nasıl bu duruma alet oluyor anlamıyorum. Tamam aşık insani anlarımda bu kadar insan kendini ezdirmemeli ya.

  • Avatar

    Songül Bağsız

     

    Salak peat bu bölümde sana acayip sinirlendim. Babasının annesine yaptığını karısına yaoti. Sanki kiewi tanımıyormuş gibi salakça hareket etti. Ne yani o da mı annesi gibi başkasına gidecekti? Iste bu yüzden zengin züppelerden nefret ediyorum. Çocukça davranıp dünyanın merkezi sanıyorlar kendilerini..

  • Avatar

    BÜŞRA

     

    NE SAÇMA İNSANLAR VAR YA İNANAMIYORUM GERÇEKTEN BEN O KADAR DİZİ İZLEMEDİĞİM HALDE BU SİTENİN BİR TAKVİMİNİN OLDUĞUNU VE O GÜN HERHANGİ BİR SAATTE GÜNCELLENDİĞİNİ BİLİYORUM AZ DÜŞÜNÜN YA ALLAHIN VERDİĞİ AKLI KULLANIN DEVRELERİNİZ ATMAZ MERAK ETMEYİN. BU ARADA ÇEVİRMEN ARKADAŞLAR GERÇEKTEN SİZE DE BURDAN SAYGILAR SUNUYORUM ÇOK İNSANLA UĞRAŞIYORSUNUZ HELAL OLSUN

  • Avatar

    Sedefdogan

     

    elim ayağım titriyor ya hayatımda ilk defa bir dizinin mutsuz bitmesini istiyorum kız kendine başka bir hayat kursun diğeride mutsuzluktan gebersin

  • Avatar

    Mor

     

    Siz gerçekten çok sabırlı insanlarsınız takdir ediyorum, yazıları okumaktan ACİZ insanlara sabırla laf anlatmaya çalışıyorsunuz , kolaylıklar diliyorum

  • Avatar

    burçin

     

    şerefsiz köpek. bu dizi beni kanser etti

  • Avatar
    Çevirmen

    İlkay Buket Bade

     

    Bunu sitedeki bir çevirmen olarak yazıyorum. Bazı yorumları görünce sinirlenmemek mümkün olmuyor. Elli defa yazıldı dizi çeviri takvimi uygulaması var. Bir zahmet edip takvimi incelerseniz ne işe yaradığını anlarsınız. Bilgisayardan girince sağ tarafta, telefonla girince altta gözünüyor. Yani görmemenizin imkânı yok. Artık bu soruların kasıtlı sorulduğunu düşünüyorum. Çeviri yapan birçok arkadaşımız var. Hepimizin ailesi , eşi, çocukları ilgilenmesi gereken işleri var. Hiçbir aksatma olmadan çeviri yapmaya çalışıyoruz. Ama buna rağmen gereksiz ve saçma ithamlarla suçlanıyoruz. Yorum yaparken lütfen düşünerek yazın.

  • Avatar

    nükhet

     

    neden bütün bölümlerini çevirmedin sade 17 ye kadar çevirdin bari yarıda bırakmasaydın 24 bölümünüde çevirseydin. (Admin Notu: Galiba doğru düzgün bakmadan insanları suçlamayı seviyorsunuz. Sitemizi inceleseydiniz, bu saçma sapan suçlamayı yazmanıza gerek olmadığını görecektiniz. Bir daha birini itham etmeden önce iyi araştırmanızı öneririm. Biz, düzenli çeviri yapan bir siteyiz ve YARIM DİZİMİZ YOKTUR. Çevirdiğimiz dizilerin yayınlandığı günleri anasayfamızın {anasayfa adresimiz, www.tayvan-drama.com} sağındaki rengarenk "Dizi Çeviri Takvimi"ne bakarak öğrenebilirsiniz. Diziler, takvimdeki günlerinde herhangi bir saatte siteye yüklenir. Sabah 6'da da olabilir gece 12'de de. Yani belli bir yayın saatimiz yoktur. Lütfen saat sormayınız.)

  • Avatar

    xzenpswo

     

    SPOILOR İÇERİR: İlişkinin yürümesi için sadece sevmek yeterli değil. Aşk emek ister ve ne yazık ki bu sende yok Peat. Kiew senin için soyadından vazgeçti ve senin için fedakarlık yapıyor ama sen cidden bu sevgiyi hak etmiyorsun. Daha önce yaptıklarını anlayabiliyordum ama bu yaptığın çok saçma ve aşırıydı. Kesin finale kadar bu tavrın değişmez ve son 10 dakika kendini affettirmeye çalışırsın izlediğim en salak karakterlerden birisin sana daha fazla dayanabilir miyim bilmiyorum ama burnunun sürttüğünü izlemek istiyorum.Chaya'ya seni seviyorum dedikten sonra onda hatayı aramayı bıraktım. Sadece Kiew'i değil kendini de Chaya ve Kriss'i de yaktın. Ne diyeyim umarım hak ettiğini bulursun.

  • Avatar

    The endless love

     

    Acaba çeviri isteklerine gerçekten bakıyorsunuz (Admin Notu: Bakmadığımızı nereden çıkardınız bilemiyorum. Elbette bakıyoruz. Sizin isteğiniz gerçekleşmedi diye yanlış fikirlere kapılmayınız.)

  • Avatar

    Kbxcln

     

    Umarım kiewde senin canını yakar kriss le sende sürünürsün pislik peat...Teşekkürler

  • Avatar

    eda çevik

     

    çeviri için çok teşekkürler ama ne olun 16. bölümüde çevirin LÜTFEN (Admin Notu: Çevirdiğimiz dizilerin yayınlandığı günleri anasayfamızın {anasayfa adresimiz, www.tayvan-drama.com} sağındaki rengarenk "Dizi Çeviri Takvimi"ne bakarak öğrenebilirsiniz. Diziler, takvimdeki günlerinde herhangi bir saatte siteye yüklenir. Sabah 6'da da olabilir gece 12'de de. Yani belli bir yayın saatimiz yoktur. Lütfen saat sormayınız.)

  • Avatar

    Miray

     

    Ya herkes peatı kötülüyo ama bu benimde başıma gelse bende aynısını yapardım sonuçta o annesi intikamını almalı

  • Avatar

    Güneş ay

     

    Ne güzel 14.bölümden sonra bu olmazdı ama

  • Avatar

    nurdan

     

    Senin her şeyin sorumlusu olarak suçladığın babandan ne farkın kaldı Peat Kiew'e böyle yapınca.Çok adiceve çok kötü bir plan yaptın Peat.İntikam hırsı gözünü bürümüş senin fena şekilde.Ama bunun acısı çıkacak ...

  • Avatar

    hyszzz

     

    bir insan haklı iken ancak böyle haksız duruma düşebilirdi helal olsun sana Peat. Şuanda bile köpek gibi pişmansın ama o nalet inadın intikam hırsının önüne geçemiyorsun Chaya acıdım o kızında duygularını kullanıyorsun. En azından baban sevdiği kadının yanına gitmişti sen sevmediğin bir kadına gidip duygularıyla oynayarak aptal intikam planına dahil ediyorsun. Chaya günün birinde kalkıp seni vursa hakkıdır

  • Avatar

    melike

     

    peat seni tebrik ediyorum iyi halt yedin çeviri için teşekkürlerr

  • Avatar

    berfin

     

    bu ne ya ne saçma olay kendi de kahroluyo kızı da nasıl üzüyor. umarım bu durum çok uzun sürmez çok sinirlendim..

  • Avatar

    tuğçe

     

    omggggg dayanamadım alt yazısız izledim kızlar heyecan verici bölümler bekliyor sizleri TD ailesine ve ayrıca çeviri yapan ekibin ellerine sağlık çeviri yapıldığında tekrar izleyeceğim :))

  • Avatar

    Elifcik

     

    Ceviri icin oncelikle tesekkurler evet basladimi peat beyin aci cektirmeleri ama tek kiewr degil.kendisine aci cektiriyor orda kiew yalvariyorum dediginde nasil uzuldu ama o anasi yokmu anasi peatin yaptigi zaten sacmalik anesinin intikamini alcam diye iyi kiewde ordan krise gitseydi ne halt etcektin lan prat o chaya umarim birlikte olmamaistir ya bence olmamistir ah kiewim ah neler cekiyon be ama dur sen peat nasil.psiman olacaksin biliyoruz yalvr yakar kiewe sonra krisle gordugunde delirrr kduur geber bon o kozdon nofrot odoyorom gorursem soylerim peat ay neyse sinirlendim baya ellere saglik

  • Avatar

    aslı

     

    yaa Allah aşkınaa bunca şeyden sonra kiew'in peat'i affetmemesi lazım...

  • Avatar

    banu

     

    Peat sana o kadar çok şey söylemek istiyorum ki ama belki yorumum yayınlanmaz o derece sen nasıl bi pisliksin ya karın sen geldiğinde neredeydin dıye bile sormadı öp başına koy be ay sinirlerim bozuldu kriss le kavga ederken kafasını kır kriss falan demeye başladım yazık ya güzelim kızı ne hale soktu ileride beterini yaşa öküz peat

  • Avatar

    AntiPeat

     

    Peat kadar şerefsiz biri yok bu zamana kadar tamam diyodum haklı diyodum ama burda hiçbir haklı tarafı yok bi de eğer chaya ile birlikte olduysa ben asla yüzüne bakmazdım ama seneryo belli kız ilerde yine öpüyo bu şerefsizi. Kızın ne suçu var piç

  • Avatar

    Rabia

     

    Ya şu Kiew'in ağlama şeyini hiç ama hiç beğenmiyorum normalde iyi güzel de ağlama sahnelerini yapamıyor o duyguyu veremiyor hiç de içten ağlamıyor bilmiyorum bir tek benim mi gözüme takıldı.

  • Avatar

    yaren

     

    Allah senin belanı vermesin Peat.Naptın yaaaa :( Pess vallahi PESSS

  • Avatar

    conan

     

    boyun devrilsin peat ...sana acıdığım için beni pişman ettin, acıdığım kadar senden nefret edeceğim...

  • Avatar

    fressh

     

    Yine hasret yine hüsran, Peat şu intikam işlerinden vazgeçsen artık keşke...

  • Avatar

    Fatmanurbilen

     

    çeviri için teşekkürler emeğinize sağlık

  • Avatar

    Fatmanurbilen

     

    ah peat ya sevdiğin insanı üzerken aslında kendine acı çektirmek nasıl bir fantazi ya ama peat çok tatlısın bide bunlar evlenirken inğilizce okumaları ilğinç ya sen tahailısın abi git thai diline çevir metinleri

  • Avatar

    uykuluprenses

     

    Oğlanın kızı süründürdüğü yetmedi mi ya azcıkta mutlu senaryolar görelim derken tadı damağımızda kalıyor. İntikam derken aynı şekilde diziyi uzatmaya çalışmışlar. Ama başroller güzel olduğu için saçmalasalarda izlemeye değer. Çeviri ekibine teşekkürler. Emeğinize sağlık herkesin..

  • Avatar

    SÜMEYRA

     

    Sinirlerim bozuldu..peat senden nefret ediyorumm. Kıyamam ya kiew nasıl üzüldü

  • Avatar

    Şükran Koç

     

    peatin yaptıkları yenilir yutulur cinsten değil artık .bide o ciyanla bu cocuk beraber oldularmı şimdi onu anlayamadım eyer olduysa geri dönüş nasıl olur kiewe ah .kiew yanlız çok üzüldüm hiç günahı olmadan deler çekiyor kız .peatte aklının başına gelmesi için bu kız daha nelere göğüs gerecek bakalım.aslında yüzüne bakılacak adam değilsin peat daha doğrusu adam değilsin.peate hem üzülüyordum hemde acıyordum ama bu bölüm benden sınıfta kaldı.......

  • Avatar

    off peat

     

    ooofff peat yaa ne tatlıydınız işte hem kızın bi suçu yok olan olmuş kıyamam ya kiew e bu bçlüm üzdü açıkcası :(

  • Avatar

    sehunun karısı

     

    yaaaa peat napıyosun beee gerizekalı yaa offf diğerbölümü çok merak ediyorum

  • Avatar

    muhterika

     

    Sinirden kuduruyorum. Sevmiyosan git chayayla evlen zaten kiew in sana karşı olan hislerini biliyosun babanın sana yaptıklarını yaparak intikam almak çok saçma sen zaten babanın yaptıklarından acı çekmişsin inşallah yanlış bir şey olmadan her şey düzelir.

  • Avatar

    zodek

     

    Peat o kdr saçmalıyor ki... Çeviri için teşekkürler

  • Avatar

    beste eylüll

     

    SPOILOR İÇERİR: bu çocuk salak yaa cidden salak hemde süzme yani karını bırakım giderken ne bekliyordun onunda başka birine gitmesinimi velevki öyle oldu mutlumu olacaktın baban anneni sevmediğinden gitmişti ki her sevmeyen gitse ooo öyle saçmalıkmı olur o zaman evlenme kardeşim sevmiyorsan başta red et kimsenin hayatını mahvetmeyin bal gibi karısına aşık ama terk ediyor böyle devem et evledım sonra zırıl zırıl ağlayarak geri döme çeviri için teşekkürler

  • Avatar

    egrleyen

     

    Peat çok abarttı dizinin keyfi kaçıyor

  • Avatar

    JUNGKOOK

     

    Gerizekali peet beni bu bölümde sinir etti.slk.ama çok pisman olacak

  • Avatar

    Seducer

     

    Çok güzelldiii

  • Avatar

    şeyda

     

    ilk yorumu yapıyorum. tek kelimeyle şerefsiz peat. yazık kızı. babasının yaptıkların suçunu yüklenmemeliydi. çok yanlış yaptın peat

YENİ YORUM

Çeviri zamanı soran yorumlarınız yayınlanmayacaktır. Ana sayfadaki takvime bakınız.
info@tayvandrama.com